open the search panel
close the search panel חפש

עורכי דין לפי תחום

    פורומים

      לדעת יותר - מדריכים משפטיים

        משרדי עורכי דין

          • 13 באפריל 2015

            סלקום

            שלום,
            הייתי לקוחה של סלקום ל 20 יום עם 9 מינויים, הם חייבו את חשבוני בסכום מבלי לקבל כל חשבוניות במייל או בדואר כמוסכם ,
            לאחר שעשיתי נייוד למנויים ועברתי לחברה אחרת הם חייבו אותי בסכום שלא צפיתי לו וגם מבלי לשלוח חשבוניות . חיבו אותי עבור מספר שלא בקשתי , והם טענו שהוא מספר פעיל אך בפועל שמתקשרת אליו אקבל מענה קולי שהוא לא פעיל.
            חייבו אותי במסלול שלא דברו עליו בשיחה הראשונה, מסלול רבעוניות. כטענתם היתי צריכה לתת להם הודעה על התנתקותי .
            דיברתי איתם כשלושה פעמים והסכימו לעשות לי החזר כספי לחלק מהסכום . חלק מהם הסכים אית בנוגע למספר ההוא שאינו שייך אלי וחלק התחמק מהעניין . חלק מהם אמר שהוא שמע את הקלטת השיחות ואכך דבריי נכונים .
            אני כבר חודשיים עם אותם טענות מבלי לקבל זיכוי ועוד אחרי שבקשתי לבטל את המנוי ,הם שלחו לי חשבונית לאותו מספר
            האם אפשר לתבוע אותם ?

            13 באפריל 2015
          • 20 באפריל 2015

            סלקום

            שלום רב,
            לאור הכתוב המלצתי הינה כי תשלח מכתב בדואר רשום עם אישור מסירה לחברה.במכתב תעלה את מכלול טענותיך לגבי התנהלות החברה.
            ככלל, חברת סלולר מחוייבת להשיב למכתב שכזה.

            בהצלחה.

            20 באפריל 2015
          שלום, מה השאלה המשפטית שלך?
          close the form