גבייה בלתי פוסקת מצד חברת סלולר ואינטרנט 4 חודשים אחרי התנתקות - פורום תביעות סלולר

שאלה חדשה
  • פיני איפרגן

    נשלח ע"יפיני איפרגן 07:57, 14 ביוני 2015

    שלום רב. שמי פיני איפרגן ואשמח אם תוכל לענות לשאלתי. לפני יותר מ4 חודשים התנתקתי מחברת 012 (חברת בת של אורנג') ועדין גובים ממני 25 ש"ח כל חודש, המינוי על שמה של אימי ולכן אני 'מתעורר' עכשיו. מקרה נוסף שקורה לי , חברת האינטרנט נטוויז'ן גובה ממני כבר יותר משנה 3 שקלים בחודש ואני לא יודע גם על מה כי אני לא לקוח שלהם שנים. האם קיימת סיבה לתביעה ואם כן מהן הדרכים?

    השב
  • מנהל הפורום:עו"ד נבו למפל

    עו"ד נבו למפל,מנהל הפורום

    11:43, 16 ביוני 2015

    שלום רב,
    לאור הכתוב, בנוגע לשתי שאלותיך, המלצתי הינה כי תפנה בכתב אל החברות והעלה טענותיך.
    ככלל, חברות סלולר מחוייבת לענות למכתבים מעין אלו.

    בהצלחה

    תגובה
מנהל הפורום:עו"ד נבו למפל

מנהל הפורום: עו"ד נבו למפל

מייסד ושותף במשרד עורכי הדין למפל, ניסקי ושות' המתמחה בתחום התקשרות ודיני הסלולר. עו"ד למפל הינו בעל
למידע נוסף

077-9971233 חיוג
הודעה

שוק הסלולר הישראלי חווה שינויים משמעותיים בתקופה האחרונה אשר מתבטאים הן בהצטרפותן של חברות סלולר נוספות המתחרות על ליבו וכיסו של הצרכן והן ברפורמות חדשות אשר מקלות על הצרכן בהתנהלותו אל מול חברת הסלולר.

יחד עם זאת, צרכנים רבים חווים סכסוכים עם חברות הסלולר הפוגעים בשגרת יומם ובכיסם.