• 30 ביולי 2015

    האם יש אחריות?

    לאחר התנהגות מאוד בעייתית של החנות לה מסרתי את המכשיר לתיקון )במסגרת האחריות) ואחרי שהחנות ניסתה להביא לי פלאפון לא שלי בטענה שזה שלי ופשוט הוחלפו רוב החלקים וסירבתי - הם מציעים לי מכשיר חדש. העניין הוא שנוכח ההתנהלות הלא אמינה של החנות אני בספק אם זה באמת חדש ובכל זאת - האם מגיעה לי איזשהי אחריןת על ה"מכשיר החדש" שהם מציעים לי? הרי אם לא, הם יכולים להביא לי מכשיר כביכול חדש שיתקלקל תוך זמן קצר וזו תהיה בעיה שלי...
    בטופס האחריות לא כתוב כלום לגבי העניין. תודה מראש

    30 ביולי 2015
  • 3 באוגוסט 2015

    האם יש אחריות?

    שלום
    לאור הכתוב ביכולתך לבקש להוסיף להסכם כי המכשיר חדש וכן להגיע לסיכום עם נציג החברה בנוגע לאחריות

    חשוב כי כל הסיכומים יעלו על הכתב.

    בהצלחה

    3 באוגוסט 2015
שלום, מה השאלה המשפטית שלך?