האם יש אחריות? - פורום תביעות סלולר

שאלה חדשה
  • שושן

    נשלח ע"ישושן 15:23, 30 ביולי 2015

    לאחר התנהגות מאוד בעייתית של החנות לה מסרתי את המכשיר לתיקון )במסגרת האחריות) ואחרי שהחנות ניסתה להביא לי פלאפון לא שלי בטענה שזה שלי ופשוט הוחלפו רוב החלקים וסירבתי - הם מציעים לי מכשיר חדש. העניין הוא שנוכח ההתנהלות הלא אמינה של החנות אני בספק אם זה באמת חדש ובכל זאת - האם מגיעה לי איזשהי אחריןת על ה"מכשיר החדש" שהם מציעים לי? הרי אם לא, הם יכולים להביא לי מכשיר כביכול חדש שיתקלקל תוך זמן קצר וזו תהיה בעיה שלי... בטופס האחריות לא כתוב כלום לגבי העניין. תודה מראש

    השב
  • מנהל הפורום:עו"ד נבו למפל

    עו"ד נבו למפל,מנהל הפורום

    14:32, 3 באוגוסט 2015

    שלום
    לאור הכתוב ביכולתך לבקש להוסיף להסכם כי המכשיר חדש וכן להגיע לסיכום עם נציג החברה בנוגע לאחריות

    חשוב כי כל הסיכומים יעלו על הכתב.

    בהצלחה

    תגובה
מנהל הפורום:עו"ד נבו למפל

מנהל הפורום: עו"ד נבו למפל

מייסד ושותף במשרד עורכי הדין למפל, ניסקי ושות' המתמחה בתחום התקשרות ודיני הסלולר. עו"ד למפל הינו בעל
למידע נוסף

077-9971233 חיוג
הודעה

שוק הסלולר הישראלי חווה שינויים משמעותיים בתקופה האחרונה אשר מתבטאים הן בהצטרפותן של חברות סלולר נוספות המתחרות על ליבו וכיסו של הצרכן והן ברפורמות חדשות אשר מקלות על הצרכן בהתנהלותו אל מול חברת הסלולר.

יחד עם זאת, צרכנים רבים חווים סכסוכים עם חברות הסלולר הפוגעים בשגרת יומם ובכיסם.