ביטול עסקה - פורום תביעות סלולר

שאלה חדשה
  • מייסר

    נשלח ע"ימייסר 13:25, 8 באוקטובר 2015

    רכשתי מודם מאורנג' בחודש יולי ואחרי 3 ימים ביצעתי ביטול עסקה באותה נקודת שירות המוצר חזר כמו שרכשתי אותו שילמתי על המוצר במזומן ונאמר לי שתוך 14 ימי עסקים אני מקבל את הצ'יק הביתה. עד הגע הזה לא קיבלתי את הכסף למרות כל הפניות שלי למוקד ולחברה .. מה ניתן לעשות ?

    השב
  • מנהל הפורום:עו"ד נבו למפל

    עו"ד נבו למפל,מנהל הפורום

    16:33, 8 באוקטובר 2015

    שלום
    לאור הכתוב המלצתי הינה כי תפנה במכתב בדואר רשום עם אישור מסירה לחברת הסלולר.
    במכתב העלה טענותיך לגבי אי החזר הכסף לטענתך.
    ככלל, חברת סלולר מחוייבת לענות על מכתבים מעין אלו
    בהצלחה

    תגובה

שוק הסלולר הישראלי חווה שינויים משמעותיים בתקופה האחרונה אשר מתבטאים הן בהצטרפותן של חברות סלולר נוספות המתחרות על ליבו וכיסו של הצרכן והן ברפורמות חדשות אשר מקלות על הצרכן בהתנהלותו אל מול חברת הסלולר.

יחד עם זאת, צרכנים רבים חווים סכסוכים עם חברות הסלולר הפוגעים בשגרת יומם ובכיסם.