ביטול עסקה - פורום תביעות סלולר

שאלה חדשה
  • מייסר

    נשלח ע"ימייסר 13:25, 8 באוקטובר 2015

    רכשתי מודם מאורנג' בחודש יולי ואחרי 3 ימים ביצעתי ביטול עסקה באותה נקודת שירות המוצר חזר כמו שרכשתי אותו שילמתי על המוצר במזומן ונאמר לי שתוך 14 ימי עסקים אני מקבל את הצ'יק הביתה. עד הגע הזה לא קיבלתי את הכסף למרות כל הפניות שלי למוקד ולחברה .. מה ניתן לעשות ?

    השב
  • מנהל הפורום:עו"ד נבו למפל

    עו"ד נבו למפל,מנהל הפורום

    16:33, 8 באוקטובר 2015

    שלום
    לאור הכתוב המלצתי הינה כי תפנה במכתב בדואר רשום עם אישור מסירה לחברת הסלולר.
    במכתב העלה טענותיך לגבי אי החזר הכסף לטענתך.
    ככלל, חברת סלולר מחוייבת לענות על מכתבים מעין אלו
    בהצלחה

    תגובה
מנהל הפורום:עו"ד נבו למפל

מנהל הפורום: עו"ד נבו למפל

מייסד ושותף במשרד עורכי הדין למפל, ניסקי ושות' המתמחה בתחום התקשרות ודיני הסלולר. עו"ד למפל הינו בעל
למידע נוסף

077-9971233 חיוג
הודעה

שוק הסלולר הישראלי חווה שינויים משמעותיים בתקופה האחרונה אשר מתבטאים הן בהצטרפותן של חברות סלולר נוספות המתחרות על ליבו וכיסו של הצרכן והן ברפורמות חדשות אשר מקלות על הצרכן בהתנהלותו אל מול חברת הסלולר.

יחד עם זאת, צרכנים רבים חווים סכסוכים עם חברות הסלולר הפוגעים בשגרת יומם ובכיסם.