• 8 באוקטובר 2015

    ביטול עסקה

    רכשתי מודם מאורנג' בחודש יולי ואחרי 3 ימים ביצעתי ביטול עסקה באותה נקודת שירות המוצר חזר כמו שרכשתי אותו
    שילמתי על המוצר במזומן ונאמר לי שתוך 14 ימי עסקים אני מקבל את הצ'יק הביתה.
    עד הגע הזה לא קיבלתי את הכסף למרות כל הפניות שלי למוקד ולחברה .. מה ניתן לעשות ?

    8 באוקטובר 2015
  • 8 באוקטובר 2015

    ביטול עסקה

    שלום
    לאור הכתוב המלצתי הינה כי תפנה במכתב בדואר רשום עם אישור מסירה לחברת הסלולר.
    במכתב העלה טענותיך לגבי אי החזר הכסף לטענתך.
    ככלל, חברת סלולר מחוייבת לענות על מכתבים מעין אלו
    בהצלחה

    8 באוקטובר 2015
שלום, מה השאלה המשפטית שלך?