• 14 בדצמבר 2015

    סיום חבילה בגולן ומעבר אוטומטי לחבילת 99 שח

    שלום רב
    בעת מעבר על חשבון הויזה היום ראיתי חיוב חריג של גולן. בבדיקה שמוקדקת של החשבוניות האחרונות באתר גולן שמתי לב כי גולן העבירו את החבילה שלי ל 99 ש"ח החל מחשבונית אוגוסט.
    לא זכור לי כי קיבלתי כל התראה כי החבילה עומדת להסתיים. האין גולן מחוייבת להודיע לי על סיום החבילה ?
    כמו כן גולן אינה שולחת את החשבונית במייל. לו עשתה זאת יכולתי כבר בחודש ספטמבר לגלות את המעבר ולחזור לחבילה זולה יותר.

    האם יש חוק להגנת הצרכן העומד לטובתי ?

    14 בדצמבר 2015
  • מנהל הפורום עו"ד נבו למפל 31 בדצמבר 2015

    סיום חבילה בגולן ומעבר אוטומטי לחבילת 99 שח

    שלום רב,
    ככלל, חברת סלולר צריכה לעדכן אותך בסיום חבילה,
    במידה וסיכמת על שירות קבלת חשבוניות במייל ולא קיבלת אז זוהי טענה נוספת שביכולתך לעלות
    המלצתי הינה כי תפנה ראשית במכתב בדואר רשום על אישור מסירה לחברת הסלולר והעלה טענותיך.

    בהצלחה

    31 בדצמבר 2015
שלום, מה השאלה המשפטית שלך?