תרמית במכירת מכשיר סלולארי - פורום תביעות סלולר

שאלה חדשה
  • משה רוסו

    נשלח ע"ימשה רוסו 02:12, 16 במאי 2016

    שלום רב! בתחילת חודש מאי 2016 הגעתי למרכז שירות בראשון ע"מ להחזיר טלויזייה בעיסקה קודמת ובמעמד קבלת הזיכו שאלתי אם ניתן להול את החבילות שברשותי יש לי 6 קווים הסוכן עידן הבטיח לעזור ורשם על דך ריך את המבצעים והוא אמר שהוא יכול להוזיל לי את החבילה ואף לקבל טלפון חדש lg 5 לא האמנתי ושאלתי במה זה כרוך אמר לי בכלום שאלתי שוב האם אני יירד בתשלום אמר שכן ואכן האמת דיי התלהבתי מהמכשיר החדש וניגשנו לבצע את העיסקה . הנציג לא דיבר איתי כלל על תוספת מחיר ובטח לא במחיר של 125 שקל ל36 חודשים הוסיף לי גם סים זיכרון בנתאם לבקשתי ואף אביזרים נלווים כיסוי ומגן מסך .לאחר יום של שימוש מגן מסך התנפח .חזרתי למרכז עידן הנציג לא היה ,נציגה אחרת עזרה לי ואף התקשרה לפניי לעידן אשר הפנה אותה למנהל והוא אישר זיכוי ביקדתי שיחליפול לי את מגן המך אך לא הסכימה טענה שיש המון בעיות עם. מגן מסך וזה לא פעם ראשונה שמזכים כי הסחורה לא תקינה ,היא לפחות אמרה את האמת. . המנהל זיכה אותי במחיר של 79 שקל. מה אני עושה הוא מכר לי מכשיר מבלי שאני אהיה מעודכן במחיר . אני רותח שכך הצליחו לרמות אותי מה אני אמור לעשות? תודה !

    השב
  • מנהל הפורום:עו"ד נבו למפל

    עו"ד נבו למפל,מנהל הפורום

    18:26, 17 במאי 2016

    שלום רב,
    לאור הכתוב, המלצתי ראשית לפנות אל החברה במכתב בדואר רשום ולפרט את כל טענותיך באופן מפורט. ככל ותגובת החברה לא תהא לשביעות רצונך, ביכולתך לבחון הגשת תביעה קטנה ולהוסיף את האסמכתאות התומכות בטענותיך.
    בהצלחה

    תגובה

שוק הסלולר הישראלי חווה שינויים משמעותיים בתקופה האחרונה אשר מתבטאים הן בהצטרפותן של חברות סלולר נוספות המתחרות על ליבו וכיסו של הצרכן והן ברפורמות חדשות אשר מקלות על הצרכן בהתנהלותו אל מול חברת הסלולר.

יחד עם זאת, צרכנים רבים חווים סכסוכים עם חברות הסלולר הפוגעים בשגרת יומם ובכיסם.