סמסונג דורשת תשלום עבור משכיר שנשרף בטעינה. - פורום תביעות סלולר

שאלה חדשה
  • דריאן

    נשלח ע"ידריאן 12:05, 25 ביולי 2016

    שלום. רכשתי את המכשיר samsung s7 edge לפני 4 חודשים. לפני שבועיים הוא נשרף אחרי 20 דקות טעינה. הרמתי אותו כשראיתי אשן מהשקע, מרוב שהוא היה רותח, הפלתי אותו על השיש. הבאתי אותו למעבדה של החברה ואחרי שבועיים נאמר לי שמכשיר היה מלא בקורוזיה, כנראה בגלל הלחות , שצריך להחליף מסך שבור ושקעים שרופים. סה"כ עלות התיקון הוא 1500 ש"ח. שורה תחתונה שימוש לקוי של הלקוח. שאין אחריות על הקורוזיה במכשיר עם מסך שבור. הסברתי שהוא נשבר אחרי שנשרף, ולא קיבלתי על זה תשובה. המכשיר הנ"ל הוא חסין למים לפי פרסומים והבטחת היצרן, אין שום סיבה לקורוזיה אחרי כמה חודשים כשטלפון לא היה במגע עם מים רק מלחות מהאוויר. המסך נשבר כי זרקתי אותו מהיד מבהלה מאשן שהוציא ומרוב שהיה חם. האם יש עילה לתביעה במקרה שלי ,הרי מדובר בפרסום שגוי ושקרי לגבי חסינות למים ,סכנת חיים במקרה אם הייתי ישנה וטלפון היה שורף לי את הבית,ואם אני יכולה להגיש תביעה לאחר תשלום הנדרש על התיקון כי אני חייבת את הטלפון לעבודה.

    השב
  • מנהל הפורום:עו"ד נבו למפל

    עו"ד נבו למפל,מנהל הפורום

    12:11, 11 באוגוסט 2016

    שלום
    על פניו, לאור הכתוב נראה כי קיימות לך טענות שראוי שתבחנה.
    ראשית, המלצתי הינה כי תפני לחברה ותבקשי את דו"ח המעבדה שקבע כי קיימת קורוזיה במכשיר.
    ככל ולא מוסרים לך דו"ח מעבדה אזי הדבר אינו תקין. ככל ומוסרים, ובדוח כתוב כי קיימת קורוזיה, יתכן וכדאי לבחון מעבדתית פעם נוספת את המכשיר.

    ככל וטענותיך מוצדקות, המלצתי הינה כי תשלחי ראשית מכתב בדואר רשום אל החברה ופרטי טענותיך. ככל ומכתב לא ישא פרי ניתן לשקול, לאור הכתוב, פנייה אל בית המשפט לתביעות קטנות.
    בהצלחה
    עו"ד נבו למפל

    תגובה

שוק הסלולר הישראלי חווה שינויים משמעותיים בתקופה האחרונה אשר מתבטאים הן בהצטרפותן של חברות סלולר נוספות המתחרות על ליבו וכיסו של הצרכן והן ברפורמות חדשות אשר מקלות על הצרכן בהתנהלותו אל מול חברת הסלולר.

יחד עם זאת, צרכנים רבים חווים סכסוכים עם חברות הסלולר הפוגעים בשגרת יומם ובכיסם.