ניוד ללא הסכמה מאורנג' לסלקום - פורום תביעות סלולר

שאלה חדשה
  • שחר גולני

    נשלח ע"ישחר גולני 10:33, 24 באוגוסט 2016

    היום בבוקר התקבלו במכשיר שלי הודעות בנוגע לניוד שאני אמורה לאשר. מעולם לא ביקשתי ניוד ואין לי שום קשר לחברת סלקום ששלחה את ההודעות. התקשרתי והתרעתי על הבעיה. הנציג היה אדיב ומיד הבין את הבעיה. אמר לי שבחורה מסוימת, ששמה הוא לא שמי, נתנה את מספר הטלפון שלי לניוד. לאחר כמה דקות, קיבלתי הודעה למכשיר שהניוד בוטל. מיהרתי לחשוב שהבעיה אכן נפתרה. לאחר עוד מספר דקות שוב קיבלתי הודעות למכשיר שלי שעתיד להתבצע ניוד בעוד מספר דקות. בעודי מתקשרת שוב לחברת סלקום נויד המכשיר שלי, בלי אישור שלי, מיותר לציין. כרגע אין לי קו! אני איתם על הקו. הוסבר לי שנעשתה טעות ושעכשיו באורנג' צריכים לנייד אותי בחזרה! חדרו לי לפרטיות! הפרו את זכויותיי. משרד התקשורת העביר את החוק על ההודעה על הניוד בכדי שזה לא יקרה על ידי צד שלישי.

    השב
  • מנהל הפורום:עו"ד נבו למפל

    עו"ד נבו למפל,מנהל הפורום

    13:58, 19 בספטמבר 2016

    שלום רב,
    ככלל, האחריות המשמעותית בנוגע לניוד שייכת לחברה המזמינה את הניוד ובעניינך חברת אורנג. יחד עם זאת, לאור הכתוב, פנית לנציג סלקום שהכיר בבעיה אך הניוד נמשך.
    משכך, לאור הכתוב, קיימת אחריות על פניו גם לחברת סלקום.
    המלצתי הינה כי תפני בנפרד אל שתי החברות בדואר רשום עם אישור מסירה, והעלי טענותיך בפני כל חברה בהתאם לנסיבות הנוגעות לכל חברה.
    ככל ופניותיך לא יענו ביכולתך לשקול פנייה אל בית המשפט לתביעות קטנות.

    בהצלחה.

    תגובה
מנהל הפורום:עו"ד נבו למפל

מנהל הפורום: עו"ד נבו למפל

מייסד ושותף במשרד עורכי הדין למפל, ניסקי ושות' המתמחה בתחום התקשרות ודיני הסלולר. עו"ד למפל הינו בעל
למידע נוסף

077-9971233 חיוג
הודעה

שוק הסלולר הישראלי חווה שינויים משמעותיים בתקופה האחרונה אשר מתבטאים הן בהצטרפותן של חברות סלולר נוספות המתחרות על ליבו וכיסו של הצרכן והן ברפורמות חדשות אשר מקלות על הצרכן בהתנהלותו אל מול חברת הסלולר.

יחד עם זאת, צרכנים רבים חווים סכסוכים עם חברות הסלולר הפוגעים בשגרת יומם ובכיסם.