• 24 באוגוסט 2016

    ניוד ללא הסכמה מאורנג' לסלקום

    היום בבוקר התקבלו במכשיר שלי הודעות בנוגע לניוד שאני אמורה לאשר. מעולם לא ביקשתי ניוד ואין לי שום קשר לחברת סלקום ששלחה את ההודעות. התקשרתי והתרעתי על הבעיה. הנציג היה אדיב ומיד הבין את הבעיה. אמר לי שבחורה מסוימת, ששמה הוא לא שמי, נתנה את מספר הטלפון שלי לניוד. לאחר כמה דקות, קיבלתי הודעה למכשיר שהניוד בוטל. מיהרתי לחשוב שהבעיה אכן נפתרה. לאחר עוד מספר דקות שוב קיבלתי הודעות למכשיר שלי שעתיד להתבצע ניוד בעוד מספר דקות. בעודי מתקשרת שוב לחברת סלקום נויד המכשיר שלי, בלי אישור שלי, מיותר לציין. כרגע אין לי קו! אני איתם על הקו. הוסבר לי שנעשתה טעות ושעכשיו באורנג' צריכים לנייד אותי בחזרה!
    חדרו לי לפרטיות! הפרו את זכויותיי. משרד התקשורת העביר את החוק על ההודעה על הניוד בכדי שזה לא יקרה על ידי צד שלישי.

    24 באוגוסט 2016
  • 19 בספטמבר 2016

    ניוד ללא הסכמה מאורנג' לסלקום

    שלום רב,
    ככלל, האחריות המשמעותית בנוגע לניוד שייכת לחברה המזמינה את הניוד ובעניינך חברת אורנג. יחד עם זאת, לאור הכתוב, פנית לנציג סלקום שהכיר בבעיה אך הניוד נמשך.
    משכך, לאור הכתוב, קיימת אחריות על פניו גם לחברת סלקום.
    המלצתי הינה כי תפני בנפרד אל שתי החברות בדואר רשום עם אישור מסירה, והעלי טענותיך בפני כל חברה בהתאם לנסיבות הנוגעות לכל חברה.
    ככל ופניותיך לא יענו ביכולתך לשקול פנייה אל בית המשפט לתביעות קטנות.

    בהצלחה.

    19 בספטמבר 2016
שלום, מה השאלה המשפטית שלך?