לוגו אתר משפטי - הפורטל המשפטי לקהל הרחב
נגישות
גיל

טיפול ארוך במיוחד (במסגרת האחריות)

שלום, אני מעוניין לדעת האם ניתן להגיש תביעה נגד מעבדת סלולרי(אשר נמצאת במסגרת האחריות) ש"גוררת" את הטיפול בטלפון שלי כבר מספר שבועות , כל פעם בטענה ש"עדיין ממתינים לחלק". כשמסרתי את הטלפון לטיפול אמרו שיקח שבוע ואחרי שמסרתי את הטלפון הטיפול כאמור נגרר. יש לי הרגשה שאם הייתי לקוח שלא במסגרת האחריות והטיפול לא היה על חשבונם, הם לא היו מושכים את זה כל כך.

עו"ד נבו למפל

שלום עולה השאלה מה כתוב בהסכם האחריות בינכם, ככל ובהסכם האחריות כתוב מועד מקסימלי להחזרת מכשיר מתיקון אזי ככל ומועד זה חלף, הדבר אינו תקין. דהיינו ככל ופעולת המעבדה אינה תואמת את שכתוב בתקנון/חוזה. אזי הדבר אינו תקין וביכולתך לטעון על כך. בהצלחה

גיל

שלום, בהמשך להודעה זו הייתי מעוניין לדעת מה דעתך בעניין המשך התנהלות החברה: לאחר כחודש של "טיפול" הטלפון חזר עם תקלה אחרת. הייתי סבלני ונעניתי לבקשת המעבדה לקבל את המכשיר חזרה לתיקון נוסף אך גם בו התקלה שנוצרה על ידי המעבדה לא תוקנה לחלוטין. מבחינת החנות-הם מעוניינים אך ורק לנסות ולתקן שוב או כדבריהם "נתקן גם 10 פעמים אם צריך" אך אני מאסתי בלסמוך על שירותיהם ואינני מעוניין יותר בתיקונים אלא בתביעה לפיצוי על הזמן והכעס שבזבזתי עליהם במשך מעל חודש וחצי של טרטורים. האם יש עילה לתביעה?

שלום, מה השאלה המשפטית שלך?
close the form שליחה
חזרה לפורום תביעות סלולר