• 20 באפריל 2017

    תביעה נגד גולן טלקום

    עשיתי מנוי בחברה על 2 קווים לפני שנתיים . כל חשבון 39 ש"ח לחודש. לא עקבתי אחרי החשבון וגם לא היה מה כי לא שלחו לי שום חשבונית.
    לפני חודש שמתי לב שגובים ממני 99 ש"ח לכל מנוי. התקשרתי אליהם בתביעה להסבר ופיצוי כספי . לטענתם המנוי היה לשנה בלבד ואוטמטית מתעדכן לאחר שנה ל- 99 ש"ח.
    טענתי היא- שלא קיבלתי מהם שום איזכור או סמס שעברה שנה והם על דעת עצמם העלו לי את הסכום החודשי , ללא טלפון ללא שום בקשה ועשו שימוש בפרטי האישור שלי ללא אישורי. לטענתם עוד- הייתי יכולה לעקוב על כך בחשבוניות אבל מנגד טענתי שלא היה לי מעקב על החשבוניות כי הם לא שלחו ורק היום בשיחת טלפון הם העבירו לי פריטי משתמש.
    האם יש עילה לתביעה??? במשך יותר משנה שילמתי 100 ש"ח ל-2 מנויים בדיעבד הייתי צריכה לשלם רק 40 ש"ח.הם מפילים עליי את האחריות ולא שלחו התראה עשו שימוש בכרטיס אשראי ללא אישור שלי.
    תודה מראש.

    20 באפריל 2017
  • 11 במאי 2017

    תביעה נגד גולן טלקום

    שלום
    ככלל, יש לעדכן את הצרכן בדבר שינוי חבילה ומובן כי יש לשלוח אליו חשבוניות. אולם אציין כי הזכות מתעצמת רק במידה ופונים אל החברה בטענה כי החשבוניות לא מתקבלות והפנייה לא עוזרת.
    המלצתי הינה כי תפני במכתב בדואר רשום אל החברה, העלי טענותיך . ככלל חברת סלולר מחויבת לענות על מכתב שכזה.
    בהצלחה

    11 במאי 2017
שלום, מה השאלה המשפטית שלך?