• 17 באוקטובר 2017

    סים לא תקין לנסיעה לחו"ל

    חברת סלולר מסרה לי סים לא תקין לנסיעה לחו"ל של בתי
    התקשרתי למוקד של חברת סלולר על מנת לרכוש כרטיס סים לגלישה בחו"ל עבור ביתי אשר נסעה למסע בפולין.
    נאמר לי כי אני יכול לאסוף את הכרטיס מחנות מסוימת..
    ניגשתי לסניף שלכם ושם היה בחור צעיר אשר מסר לי כרטיס סים לגלישה בחו"ל.
    הבחור לא ממש שלט בביצוע הפעולה של הגדרת הסים והירבה בשיחות עם נציג אשר חזר והסביר לו שוב ושוב איך לבצע את הפעולה.
    בסופו של דבר הוא אמר כי כי הפעולה בוצעה באופן תקין וכי הכרטיס מוכן לשימוש בחו"ל.
    מאחר ולא הייתי בטוח במקצועיות שלו, הזכרתי לו שוב כי מדובר בנערה אשר נוסעת לבדה לחו"ל ואני לא רוצה שיווצר מצב בו הכרטיס לא יפעל.
    הוא הרגיע אותי ואמר כי הכל תקין.

    לא נרגעתי.

    לאחר ששבתי למשרדי התקשרתי למוקד החברה והסברתי לו כי יש לי חשש שהבחור שמסר לי את הכרטיס אינו מקצועי דיו וביקשתי לבדוק אם אכן הכרטיס תקין. הוא בדק והשיב לי כי הכל תקין והכרטיס בסדר גמור.
    הוא גם ציין כי במידה ותתעורר בעיה כלשהיא ניתן לפנות אליו.

    בוקרו של יום הטיסה הגיע ובתי שלוחת הודעת וואטסאפ ממכשיר של חברתה ואומרת כי הטלפון לא מתחבר לרשת.
    הנחתי כי מדובר באיזו תקלה אשר ניתנת לפתרון ע"י מרכז התמיכה.
    מאחר והיה לי את מספרו של הבחור, מיד התקשרתי אליו וביקשתי כי יבדוק במה מדובר ואיך ניתן לפתור את הבעיה. הוא הבטיח כי מיד יצרו עימה קשר ויפתרו את הבעיה.
    לאחר כשעה ורבע ומאחר שלא קיבלתי כל תשובה שלחתי לו הודעה נוספת וביקשתי כי ישוב אלי והזכרתי לו את החשש שלי. ואז הבחור ענה לי ואני מצטט:

    "אני מנסה לעזור אבל לצערי אני ממש חושש שעשיתי טעות ושהתקשרת אלי אני עשיתי פדיחה ולא הסתכלתי טוב".

    בשלב זה עדיין לא הבנתי כי שלחתי את בתי לחו"ל עם חתיכת פלסטיק המתחזה לכרטיס סים.
    תיארתי לעצמי וגם קיוותי כי ניתן לפתור זאת בדרך כל שהיא.
    אבל בשיחתי עם הבחור הבנתי כי מדובר בתקלה אשר איננה ניתנת לפתרון מהארץ. הוא הזכיר בשיחה כי כרטיס האשראי שלי זוכה בעלות החבילה, אבל זה ממש לא העניין. אני לא רוכש חבילות ומתבסס עליהן על מנת לקבל זיכוי.
    פניתי במייל למרכז השירות שלהם מתוך כוונה לבדוק איך הם מתכוונים לפצות אותי.
    קיבלתי את התגובה הבאה:
    "שיפנה וילך לחפש מי ינענע אותו הגזיים לגמרי כאילו משהו מת לו".

    מה ניתן לעשות ?

    17 באוקטובר 2017
  • 18 באוקטובר 2017

    שלום,
    לאור הכתוב נראה כי התנהלותה של החברה אינה תקינה במישורים שונים, ובכלל זה במישור אי עמידה לכאורה בחובת הזהירות הנדרשת,
    ניתן לשלוח מכתב בדואר רשום אל החברה ולפרט טענותיך. ככל והמכתב לא ייענה או שיענה שלא לשביעות רצונך, ביכולתך לשקול הגשת תביעה קטנה.

    בברכה,
    עו"ד נבו למפל

    18 באוקטובר 2017
שלום, מה השאלה המשפטית שלך?