תביעה על אי כניסת שיחות נכנסות לאחר ניוד
לפני מספר ימים ניידתי שני מספרים לחברת פרטנר. לאחר הניוד שני הקווים פעלו ללא שיחות נכנסות מלבד שיחות בין שני הקווים הנ״ל. בשיחות מוקלטות עם החברה הם טוענים שהם מטפלים בבעיה , מבטיחים לחזור ולא חוזרים. לאחר ארבעה ימים ( מיום רביעי בערב ועד שני בבוקר) והרבה שיחות יוזמות שלנו לשלל מחלקות פרטנר הבעיה נפטרה רק ביום שני בבוקר . כלומר ארבע ימים של שיחות יוצאות בלבד ללא אפשרות לקבל שיחות נכנסות מלקוחות. מדובר על שני הקווים בחשבון פרטי ולא עסקי אבל משמשים אותנו לעבודה, לשירות לקוחות ולסגירת עיסקאות טלפוניות. אם המפעיל הקודם יאפשר להוציא פלט שיחות של החודש האחרון , נוכל להוכיח ששני הקווים היו פעילים מאוד בהשוואה לתקופה הנ״ל. בשיחות עם פרטנר לא הוצע פיצוי וגם לא התנצלות. האם ניתן/כדאי לתבוע את החברה בתביעות קטנות ואיך להערך לזה