טלפון שנשלח לתיקון פעמיים בחברת גט סל
ירד
ירדן לויהיי, רכשתי טלפון לפני כחודשיים ולאחר פחות מחודש הופיעה בעיה במסך. הפעלתי אחריות שניתנה ע''י חברת גט סל והעברתי את הטלפון לתיקון. הטלפון חזר לאחר החלפת מסך עם בעיות בטאץ'. בפעם השניה ניגשתי למעבדה עצמה שכן אינני יכולה לחכות 10 ימים נוספים לתיקון נוסף וללא טלפון חליפי. מסרתי את הטלפון ובאותו רגע טכנאי מעבדה אמר שצריך להחליף לגרסא קודמת (שכן משם נובעת הבעיה) ועדיין הבעיה נמשכת. לטעמי הם פגמו את הטלפון תוך טיפול לוקה של הטכנאי, מן הסתם כי הבעיה לא הופיעה לפני כן. ניסיתי לדרוש מכשיר חדש שכן נראה שנפלתי על מכשיר תקול מן היסוד, על אחת כמה וכמה לאחר ה"תיקון" ונעניתי בשלילה. מה עושים?