איך מתעדכנים לגבי מצב הטיפול של הועדה הרפואית - פורום קופות גמל ופנסיה

שאלה חדשה
  • טל

    נשלח ע"יטל 17:31, 22 במרץ 2016

    כשעמית פונה לוועדה רפואית- 1) האם מצב הטיפול של הוועדה הרפואית (שאמורה להחליט לגבי נכות אכ"ע) למשל: "המתנה לקבלת מידע", או "סיום הטיפול" וכולי.. מעודכנים במע' הממוחשבת והעמית יכול לראות זאת באינטרנט? 2) האם נציג מקשרי לקוחות אמור לדעת את מצב הטיפול של הוועדה הרפואית, וניתן לשאול אותו בעניין? תודה

    השב
  • מנהל הפורום:עו"ד אבנר בן חיון

    עו"ד אבנר בן חיון,מנהל הפורום

    20:51, 22 במרץ 2016

    למיטב ידיעתי התשובה לשאלה הראשונה - לא. לגבי השאלה השניה- נראה שיש לפנות לנציג קשרי לקוחות או לדרכי ההתקשרות שנמסרו ככל שנמסרו על גבי המכתב של הקרן לבירור הפרטים

    תגובה
מנהל הפורום:עו"ד אבנר בן חיון

מנהל הפורום: עו"ד אבנר בן חיון

בעל נסיון והתמחות מיוחדת בתחום קרנות הפנסיה וקופות הגמל והביטוח. עו"ד בן חיון שימש כיועץ משפטי של מב
למידע נוסף

03-9105770 חיוג
הודעה

פורום קופות גמל ופנסיה נועד לציבור הרחב על מנת ליתן מענה ראשוני וכללי בלבד לשאלות בתחום החסכון הפנסיוני בקופות גמל ובקרנות פנסיה.

האמור בפורום זה אינו בגדר המלצה ואין לראות בו יעוץ משפטי או יעוץ או שיווק השקעות או ייעוץ או שיווק פנסיוני אלא נועד להבהרה ולהסבר בלבד.  

האמור בפורום זה אינו מהווה תחליף ליעוץ משפטי פרטני ליעוץ פנסיוני או ייעוץ השקעות ו/או שיווק פנסיוני אישי על פי צרכיו הספציפיים של כל פונה ומנהל הפורום אינו אחראי לתוצאות השימוש בהן.