• 15 במאי 2014

    תיקון במסגרת אחריות

    רכשתי טלפון בחברת KSP ואחרי כ- 6-8 חודשים התחילה מעין התנתקות של הזכוכית וקילוף בצבע בחלקו העליון של המכשיר.
    ניגשתי אליהם ונאמר לי שהקילוף בצבע הוא באשמתי בשל שימוש לא נכון (הם טוענים שלמכשיר יש סימני מכות ושפשופים ובשל כך נגרם הקילוף בצבע).
    בהתייעצות שלי עם מספר אנשים שעובדים בתחום נאמר לי שזה פגם בחומרה של המכשיר !.
    בנוסף מכיוון שעשיתי עדכון גירסה התבטלה לי האחריות למכשיר.

    פניתי אל שירות הלקוחות של החברה באמצעות המייל והבהרתי כי השינוי שעשיתי הינו של התוכנה בלבד ואין לו כל קשר לחומרה של המכשיר שהינה הבעיה.
    הוצא לי להעביר את המכשיר אליהם לבדיקת ההנהלה.

    האם במקרה ויאמר לי כי לא ניתן לתקנו במסגרת אחריות ו/או עלי לשלם על תיקון
    האם אני יכול לגשת לתביעות קטנות ? האם קיים סיכוי שיפסקו לי הוצאות לטובתם במידה ואפסיד ?

    15 במאי 2014
  • 18 במאי 2014

    תיקון במסגרת אחריות

    איתן שלום ותודה על פנייתך. לצורך מתן מענה דרוש עיון בכתב האחריות שקיבלת מהספק. בהצלחה, משרד עו"ד רענן בשן

    18 במאי 2014
שלום, מה השאלה המשפטית שלך?