• 27 במאי 2014

    החזר כספי עבוד מזרן שאריזתו לא נפתחה

    שלום,
    במוצ"ש רכשנו מזרן שבחנות נראה לנו נוח. כאשר הגענו הביתה הבנו שטעינו ולמחרת יצרנו קשר עם החנות לקבלת זיכוי כספי. לצערנו נעננו בשלילה ונמסר לנו כי עלינו לשלם דמי ביטול עסקה בסך 20% מערך העסקה.
    ברצוני לציין כי המזרן נשאר באריזתו המקורית ולא נפתח. המזרן גם לא הוזמן במיוחד עבורנו - הראיה לכך היא שקיבלנו את המזרן מהמלאי במקום בעת ביצוע ההזמנה והתשלום.
    מה החוק לגבי מזרן?
    תודה!

    27 במאי 2014
  • 1 ביוני 2014

    החזר כספי עבוד מזרן שאריזתו לא נפתחה

    הילה שלום ותודה על פנייתך.
    באפשרותך לדרוש ביטול עסקה בתוך 14 יום מהיום בו קיבלת את המוצר לרשותך מפאת אי התאמתו לצרכייך.
    עדיף שתפני בהקדם בכתב לבית העסק וככל ודרישתך לא תענה לשביעות רצונך או לא תענה כלל עדיין עומדת בפנייך הדרך
    להגיש כתב תביעה לבית המשפט לתביעות קטנות.

    בהצלחה,
    משרד עו"ד רענן בשן

    1 ביוני 2014
    • 26 ביוני 2016

      החזר כספי עבוד מזרן שאריזתו כן נפתחה

      שלום רב
      אני קניתי מזרן דרך האינטרנט.
      המזרן הגיע, ביום שני , זאת אומרת מחר זה שבועיים.
      אנחנו לא מרוצים מהמזרן אותו פתחנו.
      המזרן לא היה ארוז אלא עטוף בנילון,
      בחנות אמרו לי כי לא ניתן כיוון שהמוצר פתוח, וזה נוגד הנחיה של משרד הבריאות.
      אני אודה לך על עזרה- האם יש כזו הנחיה? האם הם לא היו אמורים להגיד לי כי זה שונה מכל מוצר אחר?
      במידה וזה לא מדויק, האם העובדה שפניתי בתוך 14 יום, ונענתי בשלילה, נותנת לי אפשרות לפנות שוב?
      תודה רבה!

      26 ביוני 2016
שלום, מה השאלה המשפטית שלך?