משפטי– זאפ
משפטיפורומיםתביעות קטנותמקרר היטא'צ'י - תקלה-אי העינות של נותני השרות
חזרה לפורום

מקרר היטא'צ'י - תקלה-אי העינות של נותני השרות

חיי
חיים פרי

בחודש אפריל 2014 רכשתי מקרר רר היטאצ'י בצומת ירקונים באוגוסט התקלקל אוטם דלת המקפיא. ב 6 לאוגוסט הגיע טכנאי ואמר שצריך להחליף את החלק. מאז ועד היום 2.10 ניסיתי לתפוס אותם ובכל פניה שלי לשרות לקוחות אמרו לי ששולחים מייל לאחראי והוא יצור עמי קשר. מיותר לציין שעד היום אף אחראי לא התקשר. ביום א' האחרון 28.9 התקשרו מהשרות פלרום והודיעו כי החלק הגיע וביום ה' בין השעות 0800-1200 יגיע טכנאי הם גיבו זאת ב SMS. אתמול יום ד' שלחו שוב SMS לוודא שאהיה בבית. היום יום ה' 2.10 בשעה 1030 צלצלו והודיעו כי לא יגיע טכנאי מכיוון שלא הגיע החלק. להזכיר כי למעלה מחודשיים הם מתעללים בי ואני לא יודע מה קורה? המקרר מקולקל ואין עם מי לדבר כי אני שקוף!!! אולי למישהו עצה מה אני יכול לעשות מול הקיר האטום הנ'לץ תודה חיים פרי