זכויות הצרכן
שלום רב, אודה על עזרתכם בעלי קנה לי למתנת יום הולדת לפני שנה שרשרת וצמיד מחברת מגנוליה שרשרת שעלותה 420 ש"ח . מעולם לא עניתי את השרשרת לאחר כמה חודשים השרשרת השחירה בצורה לא נורמלית החזרתי בצירוף הקבלה והאחריות לסניף מגנוליה נשלחה לניקוי לאחר שהחזירו אותה בערך אחרי חודש שוב השרשרת השחירה נורא , שוב החזרתי לסניף תוך יאוש ותסכול שלא יכולה לבנות מהשרשרת. אחרי חודש חזר מהניקוי לתדהמתי ולתדהמת המוכרת הכדורים שבאופן טבעי צריכים להיות שחורים הצבע ירד לגמרי והשחיטו את השרשרת . השארתי אותה שם אמרו שישלחו לשרות הלקוחות ויטפלו בזה. פניתי לשרות הלקוחות שגם כן נדהמתי לגלות יחס מזלזל ונוראי אמרו שיבדקו ואולי יחליפו את השרשרת לחדשה הבחורה אמרה שתחזור אלי תוך יום ולא חזרה אלי במשך שבוע ימים. היום חוזרת אלי לאחר שהשארתי שוב הודעה עם תשובה שלא עשן שום דבר בשבילי ושרשרת במצב נורמלי הייתי המומה . הרסו לי את השרשרת ולא היה אכפת לה לשמוע אותי ורק לסיים שיחה. מה עלי לעשות איזה אפשרויות עומדות בפני בכדי למצות עם החברה את הדין? מאוד פגועה , אודה על הכוונה בעניין