משפטי– זאפ
משפטיפורומיםתביעות נגד חברת חשמלמוצרי חשמל שניזוקו עקב הפסקת חשמל יזומה

מנהלי הפורום

עו"ד שי שמואל פרץ

עו"ד שי שמואל פרץ

בעל תואר ראשון במשפטים ובעל תואר שני במנהל עסקים (בהצטיינות). עו"ד פרץ סיים בהצלחה את כיתת המצוינות בפקולטה למנהל עסקים וביצע פרויקט רחב היקף לחברה ישראלית-בינלאומית. עו"ד פרץ התמחה במחלקה המשפטית של חברת החשמל לישראל בע"מ בתחום האזרחי-המסחרי ובהמשך הועסק כעורך דין בחברת החשמל מספר שנים, במסגרת תפקידו ייצג את חברת החשמל במס' לא מבוטל של תיקים בנושאים שב"ח, נזקים למוצרי חשמל וכו'. בשנת 2009 הקים יחד עם עו"ד אריק ארביב את משרד עורכי דין ארביב-פרץ. החל משנת 2011 משמש עו"ד פרץ היועץ המשפטי של עמותת עמי"ת.

חזרה לפורום

מוצרי חשמל שניזוקו עקב הפסקת חשמל יזומה

אבי
אבי

שלחתי מכתב דרישה לפיצוי על נזקים למוצרי חשמל ואוכל שהתקלקל עקב הפסקת חשמל יזומה שהייתה אמורה להיות שעות בודדות ולקחה זמן ממושך יותר מהצפוי. כמו כן נעניתי בשלילה מחברת החשמל . האם יש עילה לתביעה ? כמו כן הדירה בה אני גר היום נמצאת באיזור חדש בפיתוח ובניה, אני יוצר קשר עם חברת חשמל באופן קבוע ע"מ לברר את מצב החשבון ותמיד אומרים לי שאין עדיין חשבון מעודכן וזה נמשך כבר למעלה מ- 8 חודשים. יש לציין שהוחלפו מונים חדשים .

RE:
עו"ד שי שמואל פרץ
עו"ד שי שמואל פרץ(נכתב ע"י: אבי)

אבי שלום, באשר לשאלתך הראשונה, ככל הנראה לא תהיינה לך עילת תביעה נגד חברת החשמל וזאת מאחר וחברת החשמל מפצה את לקוחותיה בגין נזקים למכשירי חשמל בהתאם לאמות המידה (תקנות שחוקקו מכח חק משק החשמל) והנתונים שיש בידה. כמו כן, חברת החשמל לא מפצה בגין נזקים עקיפים, כדוגמת אוכל שהתקלקל בגלל המקרר שניזוק. באשר לשאלתך השנייה, חברת החשמל מחוייבת להגיע לפחות פעם אחת בשנה ולקרוא את המונה. יחד עם זאת, אתה רשאי למסור לה את מצב המונה מפעם לפעם והיא תעדכן זאת במחשביה. חג שמח, עו"ד שי שמואל פרץ

RE:RE:
אבי
אבי(נכתב ע"י: שמואל שי פרץ ,עו"ד)

בקשר לנזקים זה מובן . אך אם המונים הם חדשים ואין לי מושג איך לקרוא אותם . מה עושים אז?

RE:RE:RE:
עו"ד שי שמואל פרץ
עו"ד שי שמואל פרץ(נכתב ע"י: אבי)

יש לפנות למוקד 103 של חברת החשמל והם ינחו אותך.