לוגו אתר משפטי - הפורטל המשפטי לקהל הרחב
נגישות
אסתר יעקב

דייר שמלכלך בכוונה ״ תג מחיר״ על שהעירו לו

יש לנו דייר שחיי כ 5 שנים מול שאר הדיירים החיים 16 שנה באחווה.שאמר שיהיה לכולם גיהנום על שנתפס בעת מעשה מלכלך בצורה בוטה ע״י שפיכת נס ה כל בקר בחדר המדרגות שהינו רכוש משותף. בנותיו הקטנות יוצאות מביתו כשהן צווחות כל בקר ובוכות באופן חריג ושהן שבות הביתה מאוחר בערב יחד עם אמא שעוזבת אותן בבקר לאבא הן שבות בוכות הגילאים נעים 865 היות ואף אחד לא מדבר איתו למעט שוכר דירה השותף לגרימת נזקים בבניין לרבות ג נזק לדלת הכניסה אי תשלום דמי וועד ע״מ להזיק וכתוצאה מכך לא בוצע בחורף איטום וגרם לנזק חמור למבנה יחד עם הדייר שמלכלך. ניסינו לגשר עם אנשי בית הכנסת בו הוא מתפלל והוא תרגם את המעשה לחולשה . וההחמרה במצב הוא הביא פסולת בניין והשליך בחדר המדרגות הכולל שקי חול לבן וחול ים . לא די בכך שהוא מנצל את העובדה כי מדובר בדיירים מבוגרים כך שהתבטאויותיו יוצאת מגדר הרגיל ״לכו תחיו בבית קברות״ ״בן זונה״ לדיירים שהם בני 70 מרעשים וגוררים חפצים מ 6 בבקר ובשבת בכל שעות היום מבלי לשמור על השקט. אנו החלטנו לפנות למפקח על הבתים המשותפים החשש שהוא יצפצף ולא יבצע שום צו מה עושים?

item.Author מנהל הפורום עו"ד ונוטריון דניאל רותם

שלום, בסוף פנייתך ציינת כי החלטתם לפנות למפקח על רישום המקרקעין בתביעה לצו מניעה נגד השכן המטריד אתכם. זו אכן החלטה נכונה. אם יינתן צו מניעה כבקשתם ושכנכם ימרה את הוראות הצו וימשיך להטריד אתכם, תוכלו להיעזר במשטרה בעילה של הפרת צו שיפוטי וכן לנקוט נגדו בהליכים לפי פקודת ביזיון בית המשפט. אגב, אני ממליץ לכם לתעד את ההתנהגות הפסולה של השכן הטרדן הן באמצעות צילום והן באמצעות הקלטות כדי שתוכלו להסתייע בתיעוד כדי לשכנע את המפקח או בית המשפט בצדקת תביעותיכם.

רון כהאן

כמו שכתוב בתפילה של כל בקר הצילני נא משכן רע מפגע רע ומשטן המשחית בין שהו בן ברית או בין שאינו מכת תרבותית ישראלית. צחצח כמו שאמר זה על הבמה וכולם החרימו אותו

חיים

אם הוא בעל דירה ולא שוכר. תמכרו ותברחו. אין מוצא וזה בזבוז זמן על תלונות. זה כמו להדבק בטינופת כמה שתעסוק בזה זה מלכלך יותר. תתעלמו זה עדיף. וזה דברים קטנים יחסית. במצבים אחרים יש דברים הרבה יותר גרועים.

forum moderator שלום, מה השאלה המשפטית שלך?
close the form שליחה
חזרה לפורום בתים משותפים