לוגו אתר משפטי - הפורטל המשפטי לקהל הרחב
נגישות
כפיר

צו איסור יציאה מהארץ בגלל איחור במזונות

שלום, אני גרוש 4 שנים ועד לפני 5 חודשים שילמתי כל חודש מזונות בלי בעיה. בחודשים האחרונים נקלעתי לבעיה כלכלית ושילמתי את המזונות באיחור. אני אמור לטוס לחו"ל בעוד חודש לשבועיים מהעבודה וגרושתי מאיימת שתוציא נגדי צו איסור יציאה מהארץ. כפי שכתבתי אני נוסע לעבוד בחו"ל במשך שבועיים וחוזר אני לא מנסה לברוח. האם יש לה את האפשרות להוציא נגדי צו איסור יציאה מהארץ?

רונית לב ארי

היי כפיר באופן תיאורטי קיימת לגרושתך הזכות לפנות לבית המשפט לבקש להטיל עליך הגבלות שונות וביניהן גם איסור יציאה מן הארץ. באופן מעשי רשם ההוצאה לפועל אמור לאשר או לא לאשר ולך קיימת וניתנת הזכות להביע את התנגדותך. כל מקרה נדון לגופו והגבלת חופש התנועה של הפרט כמוה כפגיעה בזכויות יסוד ונשקלת בכובד ראש. חבל לי מאוד שגרושתך בוחרת בתקשורת מאיימת, שכידוע פוגעת במישרין או בעקיפין בילדים, אני ממליצה לך לפנות לייעוץ על מנת לשנות את המצב הנוכחי, כפי שניכר בדבריך "המתגוננים", בוא רק נניח לרגע שאתה נוסע לחו"ל לצורך בילוי ואז מה?!...אתה עובד קשה, משלם מזונות והתגברת על קושי כלכלי-לא מגיע לך חופש?..לצערי אני פוגשת שוב ושוב מקרים בהם תשלום המזונות לילדים מהווה כלי משחק בין בני הזוג הגרושים, פעמים רבות "המשחק" הוא שחזור דפוסי התקשורת שהתקיימו בחיי הנישואין. בכל מקרה אני מאחלת לך שתיסע ותחזור בשלום ובלב מלא שמחה:)

בריסי יעקב קובי

היי תשובה מאד נכונה ,שמחתי לקרוא אותה ,סימן שאת מבינה עיניין ,שכן אני באותו הדבר. האישה עושה שימוש לרעה בהליכי ההוצלפ ,אפילו שאני משלם כול חודש,

שלום, מה השאלה המשפטית שלך?
close the form שליחה
חזרה לפורום זכויות הגבר