קטיעת אצבע - פורום ביטוח ותביעות רכוש

שאלה חדשה
  • אופיר

    נשלח ע"יאופיר 11:58, 30 בנובמבר 2014

    שלום רב לפני מספר ימים נפצעתי בביתי במעלית של הבניין דלת המעלית נסגרה לי על האצבע והקטע של הציפורן טיפה מעל נקטע לגמרי ונתפר בבית החולים, הגליל הדיסטלי. הנני שכיר עובד מדינה. ברצוני לדעת האם ישנו ביטוח של מעלית שיכול לפצות אותי בעקבות כך והאם קיים ביטוח תאונות אישיות בעבודה..?

    השב
  • מנהל הפורום:אמיר שושני, משרד עורכי דין

    אמיר שושני,מנהל הפורום

    06:16, 1 בדצמבר 2014

    האחראים לאירוע הם בעלי הדירות בבית המשותף. לחלקם יש ביטוח של הדירה שמכסה את המקרה, לנציגות אמור להיות "Cיטוח ועד הבית" שגם הוא אמור לכסות, ולגבי השאלה האם יש לך ביטוח תאונות אישיות, אני מציג שתבדוק: 1. בתלוש המשכורת שלך יש לפעמים שורה שנקראת "ביטוח תאונות אישיות", לעיתים ביחד עם ביטוח הרכב של עובדי המדינה יש "ביטוח תאונות אישיות" לפעמים בקרן הפנסיה או בביטוח המנהלים יש ביטוח תאונות אישיות.
    בקיצור - יש מה לבדוק ויש גם מה למצוא ...

    תגובה
  • 19:24, 3 בדצמבר 2014

    אוקיי, האם יש לי פה אופציה לתבוע את ביטוח לאומי להוצאת אחוזי נכות ומענק חד פעמי? הבנתי שזה 5 אחוז נכות נחשב

    תגובה
  • מנהל הפורום:אמיר שושני, משרד עורכי דין

    אמיר שושני,מנהל הפורום

    20:25, 3 בדצמבר 2014

    מכל האפשרויות שציינתי, ביטוח לאומי דווקא נעדר ...

    תגובה
  • 20:50, 4 בדצמבר 2014

    רשמת שהאחראים לאירוע הם בעלי הדרות בבניין המשותף מה הכוונה?
    האם ביטוח המעלית מכסה מקרה כזה? מכיוון שסגרתי על האצבע את הדלת הידנית ואין פה רשלנות של תקינות המעלית.
    האם יש לי את מי לתבוע ואם כן את מי?
    ומדוע אין לי אופציה נגד ביטוח לאומי?

    תגובה
  • מנהל הפורום:אמיר שושני, משרד עורכי דין

    אמיר שושני,מנהל הפורום

    06:09, 7 בדצמבר 2014

    "בעלי הדירות" - הכוונה היא שמי שהוא בעל המקרקעין אחראי לנזק שקרה בו, אם משהו לא היה בסדר. תמיד אפשר למצוא משהו שלא היה בסדר.
    " ביטוח המעלית" - אני לא יודע לאיזה ביטוח את ה מתכוון. צריך לבדוק בפוליסה.
    את מי לתבוע - כתבתי לך.
    הביטוח הלאומי - אני לא רואה איך...

    תגובה
מנהל הפורום:אמיר שושני, משרד עורכי דין

מנהל הפורום: אמיר שושני, משרד עורכי דין

עו"ד אמיר שושני הקים ומנהל משרד ובו למעלה מ-9 עורכי דין. בוגר האוניברסיטה העברית וחבר בלשכת עורכי הד
למידע נוסף

053-9367358 חיוג
הודעה

רובנו פוגשים את חברת הביטוח פעמיים. בפעם הראשונה, כשחברת הביטוח רוצה שנרכוש ממנה פוליסה, היא מחייכת אלינו, מעניקה לנו הטבות וצ'ופרים, ומפזרת הבטחות לרוב.  ממפגש זה, יוצאים רובנו שמחים וזחוחים. הצלחנו לרכוש פוליסה בתנאים מפליגים.

בפעם השניה, כשמגיעה העת לתשלום על פי הפוליסה, בין אם נגנבה לנו המכונית, נשרף לנו הבית, חלינו במחלה קשה או נפצענו, או אז מתגלה לנו חברת ביטוח אחרת לגמרי. הרבה פחות חייכנית, הרבה פחות נדיבה, ובעיקר – קטנונית. כזו שמוצאת אותיות קטנות לרוב, שמטרתן אחת – להוכיח לנו שבעצם רכשנו את הפוליסה הלא מתאימה, וכי האירוע שבגללו אנו מבקשים לקבל את הפיצוי, נופל בדיוק בתוך החריג שלא מחייב אותה לשלם.
בנקודת זמן זו, עוד לפני שנפנה לקבלת ייעוץ משפטי שיעלה לנו הרבה כסף, אנו צריכים עצה טובה שתכוון אותנו, ותיתן לנו כלים להתמודד עם חברת הביטוח, ותבהיר לה שגם אנחנו יודעים לקרוא את האותיות הקטנות, ובעיקר – להראות לה שאנו מכירים גם את החריגים לאותיות הקטנות, שמשום מה תמיד, אבל תמיד, פועלות רק נגדנו. אתם מוזמנים להיכנס לפורום זה, להתייעץ, לשאול, להביע עמדות, להשיב לשאלות של אחרים, להתווכח, לתקן שגיאות של אחרים וללמוד משגיאות שלנו, וביחד נמצה את זכויותינו מול הגוף הענק הזה, במידה הולמת והוגנת.