לוגו אתר משפטי - הפורטל המשפטי לקהל הרחב
נגישות
אורלי

שכירות,נזילה

במהלך ימים קרים,גשמים ושלג בעיר שלי,לאחר כמה ימים נוצרה רטיבות בתיקרה. ולאט לאט שמו לב לעוד רטיבויות בבית כגון ,בסלון,במטב,בחדר השינה. וזה יצר עובש.כל יום שעובר זה נהייה יותר שחור. דיברתי לא פעם עם בעל הדירה שכל פעם נאמר שמישהו יבוא... לפי טענת השותף שלו הם עלו על הגג וייבשו את המקום (האמת לא בדיוק הבנתי מה הם עשו על הגג) ובעל הדירה ביקש שמישהו יהיה בדירה על מנת לראות איפה הנזק נגרם כדי לדכת לבדוק וכדי לבוא לצבוע. אף אחד לא בא וסתם חיכיתי הסיפור נמשך כמה שבועות,אני רודפת אחרי בעל הדירה ובינתיים נושמת את הפיטרייה שלעט לעט מתפשטת אצלי בחדר. כמובן שלא ידעתי שזה הסיפור והרגשה שהוא והשותף שלו לא מתואמים אלא זורקים דברים באוויר כדי שיעזוב אותם. מה אני יכולה לעשות בנידון?

שגיא בכור, עו"ד ונוטריון

שלום רב תנסי את לתאם ביניהם על מנת לא לחכות בדירה לחינם. אם יש נכונות לתקן זאת הדרך הקצרה ביותר והמומלצת. בהצלחה,

אורלי

שלום רב,תודה רבה... השאלה אם זו העבודה שלי לרדוף אחריהם? ויש עוד נזילה כיור שנאמר לי שזה לא צינור שזה נשפך קצת בצדדים בגלל שאני שוטפת כלים. אבל היום הסתכלתי הכול שוב מוצף וזו לא פעם ראשונה ,כל הדברים במים. השאלה אם על כל הנזקים האלה אני יכולה לבטל את החוזה עם בעל הדירה כי אי אפשר לחיות ככה שכל שבוע יש תקלה? תודה מראש וחג שמח.

שגיא בכור, עו"ד ונוטריון

שלום רב לצורך מענה מפורט יש לעיין ספציפית בחוזה ביניכם. רצוי להגיע להסכמות. תשלחי מכתב עם כל ההשגות שלך בעניין לבעל הדירה. בהצלחה,

forum moderator שלום, מה השאלה המשפטית שלך?
close the form שליחה
חזרה לפורום חוזה שכירות - יחסי שוכר ומשכיר