• 2 בינואר 2014

    חוסר מקצועיות אי לקחת אחריות

    המחשב בן שנתיים, מרעיש, חשבתי שזה המאוורר (ידוע לי שמחליפים כל שנתיים בערך) טכנאי הגיע אלינו בדק וטען שיש וירוס שהוריד קטעים מהתוכנה (windows מקורי ברישיון) וצריך להתקין מחדש שהרעש נוצר כתוצאה של נסינות המחשב לעבוד בתוכנה לא שלמה, סרב לבצע אצלי ולקח למעבדה טען שיעלה 400 שח בקש 200 ביום הבדיקה.

    כשחזר מתיקון הרעש המשיך כרגיל ועוד דברים נוספים שלא היו לפני, הוא בקש 400 ש"ח (כלומר 600) טען ש200 זה לבדיקה וארבע מאות לטיפול (לפני טען שה200 זה רק מקדמה מהסכום הכולל 400).

    התקשרתי לבקש שייסים טיפול ולא השתנה כלום. טוען שהתוכנה הייתה דפוקה, שהוא נעלב ממני ולא מעוניין לבוא

    כרגע מתנער ממני ולא מוכן להגיע .
    בדקתי עם בעלי מקצוע והטיפול שגויי,

    האם חייב לבדוק שוב עד לפתרון הבעיה?

    הוא שלח סמס שלא יבוא לבדוק כי נעלב ממני, האם זה חוקי?

    האם אפשר לתבוע בתביעות קטנות?

    2 בינואר 2014
  • 2 בינואר 2014

    חוסר מקצועיות אי לקחת אחריות

    רעש לא נגרם מוירוס. האופן עקרוני וירוס הוא מפגע תוכנה ורעש הוא מפגע מכני.
    מציע לנווט ללינק הזה
    http://tinyurl.com/qx3xnlb
    ולנסות לאבחן האם הרעש דומה לאחד הרעשים שם.
    לגבי תביעות קטנות הכל פתוח רק צריך לחשוב אם שווה להתעסק עם זה.
    במקרה הזה אני חושב שאם תגידי לו שאת רוצה לכתוב את הסיפור באינטרנט (לא לאיים!) זה ישכנע אותו להחזיר את הכסף.

    2 בינואר 2014
    • 2 בינואר 2014

      חוסר מקצועיות אי לקחת אחריות

      תודה על התשובה, הוא לא מדבר איתי בטלפון, אם אכתוב זה יהיה איום מה ניתן בכלזאות לעשות כדי להציל את הכסף

      2 בינואר 2014
      • 2 בינואר 2014

        חוסר מקצועיות אי לקחת אחריות

        זה כבר שיקול מסחרי, לא בדיוק בתחום שלי.

        2 בינואר 2014
שלום, מה השאלה המשפטית שלך?