ויזת עבודה b1 / c לאחר שהיית יתר לפני 9 שנים
מרס
מרסיאנו יעקבשלום רב. רשמתי בעבר אבל אסביר את עצמי שוב. אני בעזרת ה' מתחיל לעבוד כדייל אוויר באלעל אחרי השקעה רבה ומיונים לא קלים. אלעל מסדרת את הויזה לארצות הסרית. לפני 9 שנים הייתי בארצות הברית נכנסתי עם דרכון אירופאי. אך לצערי הרב נשארתי 4 חודשים יותר מן המותר overstay. אני הבנתי שמי ששוהה פחות משישה חודשים העונש פחות חמור.אשמח לעזרה תודה רבה. יעקב.
RE:
אלכ
אלכס ברוש, עו"דשלום יעקב, אם תקבל ויזת עבודה כלשהיא לארה"ב, אז לא תהיה לך בעיה לעבוד שם. ויזת תייר כנראה לא תוכל לקבל בגלל שהיית היתר. בהסדר של ESTA זה לא משנה כמה איחרת. בברכה, אלכס ברוש, עו"ד
RE:RE:
מרס
מרסיאנו יעקבתודה רבה על התשובה. רק לא הבנתי זה בא ביחד הויזות? זאת אומרת אי אפשר רק עבודה? חייב שניהם? בברכה תודה רבה.
RE:RE:RE:
אלכ
אלכס ברוש, עו"דנגיד שאם אתה תקבל ויזת C לארה"ב אז לא צריכה להיות בעיה... בברכה, אלכס ברוש, עו"ד