חזרה לפורום

נישואים לאזרחית אמריקאית

דני
דניאל ריצין

התחתנתי עם אזרחית אמריקאית לפני שנה וחצי בארץ. ברצוני להגיש בקשה לגרין קארד. האם אני צריך להגיש טופס I-130 אל משרדי ההגירה שבארה״ב, או שיש אפשרות לעשות את התהליך דרך השגרירות בארץ?

RE:
אלכ
אלכס ברוש

שלום דניאל, יש אפשרות לבצע את ההליך בשגרירות בארץ רק במקרים חריגים כשניתנת הרשות לכך. לרוב, זה צריך להיות קשור לאילוצים מצד בן הזוג האמריקאי. צריך לבדוק כל מקרה לגופו. בברכה, אלכס ברוש, עו"ד