נישואים לאזרחית אמריקאית
דני
דניאל ריציןהתחתנתי עם אזרחית אמריקאית לפני שנה וחצי בארץ. ברצוני להגיש בקשה לגרין קארד. האם אני צריך להגיש טופס I-130 אל משרדי ההגירה שבארה״ב, או שיש אפשרות לעשות את התהליך דרך השגרירות בארץ?
RE:
אלכ
אלכס ברוששלום דניאל, יש אפשרות לבצע את ההליך בשגרירות בארץ רק במקרים חריגים כשניתנת הרשות לכך. לרוב, זה צריך להיות קשור לאילוצים מצד בן הזוג האמריקאי. צריך לבדוק כל מקרה לגופו. בברכה, אלכס ברוש, עו"ד