חזרה לפורום

אזרחות לילד לאמא בעלת אזרחות אמריקאית.

איל
אילן

אשתי בעלת אזרחות אמריקאית ( נולדה בארה''ב) להורים ללא אזרחות אמריקאית. נולד לנו ילד ראשון לא מזמן ועלתה השאלה האם ואיך אפשר להקנות לילדנו אזרחות אמרקיאית. אישתי נולדה וגרה בארה''ב עד גיל 2 וחצי-3. ושהתה בארה''ב במשך שנה וארבע חודשים(בשני פעמים פעם אחת שנה ופעם 4 חודשים) מעל גיל 14. נשאלת השאלה מה עלינו לעשות והאם זה אפשרי? תודה רבה

RE:
אלכ
אלכס ברוש, עו"ד

שלום אילן, אם יש אפשרות להוכיח שאשתך גרה בארה"ב סה"כ חמש שנים (שנתיים מתוכן לאחר גיל 14) אז תהיה לילד אפשרות לקבל אזרחות אמריקאית באופן ישיר. אם לא, אז כדאי להגיש בקשה לקבלת גרין קארד עבורך יחד עם הילד, והילד יוכל לקבל דרכון אמריקאי ברגע שיגיע לארה"ב. לשאלות - אנא פנה למשרדנו. בברכה, אלכס ברוש, עו"ד