חזרה לפורום

הארכת שהות רטרואקטיבית

מרג
מרגלית

היי, שהיתי בארהב במשך חמישה חודשים והגשתי הארכת שהות. במשך חצי שנה חיכיתי וחיכיתי ולא קיבלתי שום מסמך או מספר קבלה המאשר שבאמת התחיל התהליך. עורך דין ישראלי עשה את התהליך בשבילי. לאחר חצי שנה כשאני במגעים עם עורך הדין גיליתי שנעשתה טעות בכתובת ובגלל זה לא הכניסו אותי להתהליך ועורך הדין הגיש הארכה רטרואקטיבית כי אין שזו הייתה טעות של משרד ההגירה. יצאתי מארהב לאחר 11 חודשים ששהיתי שם וכרגע עדיין ממתינה למכתב שיגיע בדואר לאחד מבני משפחתי. האם במידה והמכתב יתקבל וההארכה לא תאושר, תתבטל לי וויזת התייר? או מכיוון ויצאתי כשהייתי בתהליך מבחינתם אני עדיין חוקית? אם חסרים עוד פרטים אוסיף. תודה רבה

RE:
אלכ
אלכס ברוש, עו"ד

שלום מרגלית, במקרה של קבלת תשובה שלילית, אז כן הויזה תבוטל וכנראה בעתיד הקרוב לא ירצו לתת לך ויזת תייר לארה"ב. בברכה, אלכס ברוש, עו"ד