חזרה לפורום

אזרחות אמירקאית בעקבות בן מנישואים ראשונים

אבי
אבי

הייתי נשוי לאישה אמריקאית והתגוררנו שם ונולד לי ילד, הייתי בתהליך של קבלת גרין קארד ואפילו זימנו אותי לקבל את הגרין קארד ובזמן הזה חזרתי לארץ והתגרשנו, בני נשאר עם אמו בארה"ב, אזרח אמריקאי לכל דבר, האם יש לי דרך לקבל אזרחות אמריקאית דרכו? הוא בן 21.

RE:
אלכ
אלכס ברוש, עו"ד

שלום אבי, אם הבן הוא מעל גיל 21, אז כן הוא יוכל להגיש בקשה לקבלת גרין קארד עבורך. אנא לקבוע פגישה במשרדנו ונשמח לעזור לך. בברכה, אלכס ברוש, עו"ד