חזרה לפורום

מה עושים בגניבה של תעודת הסושוסקיורדי ארה"ב האם צריך להודיע לקונסוליה? האם זה יכול לשמש עבריינים?

אלק
אלקנה

כנ"ל

RE:
עו&
עו"ד אלכס ברוש

שלום אלקנה, כן, מומלץ להודיע על כך לשגרירות ארה"ב. בברכה, אלכס ברוש, עו"ד