משפטיפורומיםויזה לארצות הברית ואזרחות/ דרכון אמריקאימה עושים בגניבה של תעודת הסושוסקיורדי ארה"ב האם צריך להודיע לקונסוליה? האם זה יכול לשמש עבריינים?
מה עושים בגניבה של תעודת הסושוסקיורדי ארה"ב האם צריך להודיע לקונסוליה? האם זה יכול לשמש עבריינים?
אלק
אלקנהכנ"ל
RE:
עו&
עו"ד אלכס ברוששלום אלקנה, כן, מומלץ להודיע על כך לשגרירות ארה"ב. בברכה, אלכס ברוש, עו"ד