הוצאת גרין קארד בארהב
עמי
עמיתשלום אני נמצא כבר 3 שנים בארהב והויזה שלי הייתה תקפה לעשר שנים ונגמרה לפני שנה. ועכשיו אני מתכונן להתחתן ולהוציא גרין קארד האם תיהיה בעיה עם זה.
RE:
אלכ
אלכס ברוש, עו"דשלום עמית, אתה נמצא באופן לא חוקי בארה"ב, ולכן הסיכוי היחיד שלך להכשיר את הסטטוס זה לקבל גרין קארד על בסיס נישואין לאזרחית אמריקאית. אם הכל יעבור חלק, אז בסופו של ההליך תקבל גרין קארד. כמובן, שלא תוכל לצאת מארה"ב עד לקבלת הגרין קארד. בברכה, אלכס ברוש, עו"ד