חזרה לפורום

האם אפשר לצאת מארה'ב באמצע סידור גרין קארד

יוס
יוסי זורגר

אני כעת בארה"ב הגשתי בקשה לגרין קארד. זה באמצע התהליך האם יש איזו שהיא דרך לצאת מארה'ב לשבועיים? תודה

RE:
אלכ
אלכס ברוש, עו"ד

שלום יוסי, אם נכנסת לארה"ב בתור תייר, אז ממש לא. יש צורך להמתין עד לקבלת הגרין קארד, ולקוות שלא יגרשו אותך. בברכה, אלכס ברוש, עו"ד