האם אפשר לצאת מארה'ב באמצע סידור גרין קארד
יוס
יוסי זורגראני כעת בארה"ב הגשתי בקשה לגרין קארד. זה באמצע התהליך האם יש איזו שהיא דרך לצאת מארה'ב לשבועיים? תודה
RE:
אלכ
אלכס ברוש, עו"דשלום יוסי, אם נכנסת לארה"ב בתור תייר, אז ממש לא. יש צורך להמתין עד לקבלת הגרין קארד, ולקוות שלא יגרשו אותך. בברכה, אלכס ברוש, עו"ד