חזרה לפורום

הוצאת אזרחות אמריקאית

אשר
אשר

הוריי של אישתי וארבעת אחיה הם אזרחים אמריקאיים, (לא נולדו בארה"ב) למעלה מ-30 שנים. מה הסיכויים לקבל אזרחות אמריקאית.

RE:
אלכ
אלכס ברוש, עו"ד

שלום אשר, אם ההורים קיבלו את האזרחות האמריקאית לפני שאשתך נולדה והם גרו מספיק שנים בארה"ב לפני שאשתך נולדה, אז ייתכן כי אשתך תוכל לקבל אזרחות אמריקאית באופן ישיר. אם לא - אז היא תוכל לקבל גרין קארד. אנא פנה למשרדנו לייעוץ מפורט יותר. בברכה, אלכס ברוש, עו"ד