לוגו אתר משפטי - הפורטל המשפטי לקהל הרחב
נגישות
שי ותמי

הגירה

שלום אני נשוי לאשה אמריקאית כבר עשר שנים ואנחנו חיים בארץ כל הזמן--יש לנו2 ילדים קטנים בעלי אזרחות אמריקאית(נולדו בארץ)!! בחודש יוני 2013 שלחנו את ה 1-130 וכל החבילה לארה"ב, עברו כבר חמישה חודשים וכלום לא קרה, זה עדיין באותו שלב ראשוני. אנחנו רוצים למכור הכול בארץ ולעבור לארה"ב-עוד לפני יוני 2014. האם יש צורך להמתין עוד? האם ניתן לבקש ויזת K3 שתאפשר לי(לבעל) לעבור לארצות הברית ולעבוד שם? כמה זמן יח עד שאקבל את הויזת K3?(במידה ואני שולח את הטפסים במידי) והאם עושים את זה מול השגרירות בירושלים? או שזה דרך מיקום מסוים בארה"ב אשמח לתשובות במידה ואפשר תודה על העזרה-שי ותמי

Michael Rosenthal

Hi Shai, You ask some good questions that I cannot answer completely unless we speak for 15-30 minutes. However, the short answer to your question is that you can apply for a K-3 visa if you want (by sending the proper application to the United States), but the current processing time for K-3 applications is approximately 5 months. If the US Government completes processing of your I-130 before the K-3 processes, then the K-3 will be automatically closed and you will need to complete the I-130 process. Conversely, if the K-3 processes before the I-130, then you will attend an interview at the proper US Embassy or Consulate, and, if approved, it will allow you to enter the US at that time. You would then finish the I-130 process from inside the US. If you would like our assistance or to simply discuss further please contact me directly. Thank you.

שלום, מה השאלה המשפטית שלך?
close the form שליחה
חזרה לפורום ויזה לארצות הברית ואזרחות/ דרכון אמריקאי