לוגו אתר משפטי - הפורטל המשפטי לקהל הרחב
נגישות
אמיר

תביעת פיצויים עקב שבר ביד לילדה בת 4 בגן הילדים

בתי נדחפה מהמגלשה בגן חובה וכתוצאה מהנפילה שברה את ידה. הצוות בגן מילא דוח תאונה והשאלה היא האם יש מקום להגיש תביעת פיצוי מחברת הביטוח? האם חייב להוכיח נזק ארוך טווח כדי לקבל פיצוי? ובאיזה שלב להתחיל את התביעה?

item.Author מנהל הפורום עו"ד משה תבו

שלום לך. ככלל, לא חייב להוכיח נזק לטווח ארוך בכדי לקבל פיצוי. אולם, שיעור הפיצוי יהיה גבוה משמעותית, אם נגרם נזק ארוך טווח. מתי בתך נחבלה? האם ישנו צפי לנזק ארוך טווח? דבר נוסף, אם לבתך בת ה- 4 יש ביטוח תאונות תלמידים אם המדובר לנכות של 5% ומעלה. ממליץ לך לפנות לעו"ד בעניין על מנת שיעריך את נזקך בנוגע לכדאיות התביעה. בהצלחה.

אמיר

תודה רבה על התשובה אני מנסה להבין במה הילדים מבוטחים בזמן בית הספר לדוגמה הילדה שברה את היד ולקחתי למיון ועלה לי ביקור במיון + עלות גבס+ עלות קביים + תרופות וכו וכו. אין ביטוח שתובעים אותו על ההחזרים הללו ללא קשר לנזק ארוך טווח? נשמע לי ממש הזוי.

item.Author מנהל הפורום עו"ד משה תבו

שלום שוב. אתה יכול להגיש תביעה עבור העלויות שציינת מעלה, אולם, הסכום יהיה נמוך מאוד באופן יחסי (כמה אלפי שקלים בודדים). יהיה לך קשה למצוא עו"ד אשר ישמח לקבל את התיק לטיפולו בשל חוסר כדאיות כלכלית.

אמיר

זה פשוט בלתי הגיוני שאנחנו שולחים את ילדינו בידיעה שאם יקרה להם משהו יהיה כיסוי. ואז שקורה משהו אנחנו משלמים את כל העלויות ורק על ידי תביעה בבית משפט נוכל לקבל משהו בחזרה. זה נשמע לי על גבול הבלתי חוקי.

forum moderator שלום, מה השאלה המשפטית שלך?
close the form שליחה
חזרה לפורום נזקי גוף ופיצויים