לוגו אתר משפטי - הפורטל המשפטי לקהל הרחב
נגישות
ברק

שאלה

שלום, לפני כ-3 חודשים הצטרפתי למבצע של חברת פלאפון ל-3 חודשי ניסיון בחינם. במעמד החתימה במרכז בר"ג הוסבר לי כי לאחר תום התקופה (סוף אפריל) אתחיל להיות מחוייב ולא הדגישו שום פרט אחר מהותי. לאחרונה הבנתי שחוייבתי עבור 3 חודשים ולאחר חודש של טרטורים מול החברה הסתבר היום כי קיים סעיף למטה האומר שאם לא אדבר לפחות 50 דקות לא אזכה בהטבה. האם הנושא חוקי למרות שלא הודגש במעמד החתימה והוא מהווה תנאי עיקרי להטבה (והוא אמור לשרת את הלקוח)? תודה מראש.

אסף שילה, עו"ד

לפי התיאור קיימת לך הן עילה של הטעיה והן עילה של התנהגות חסרת תום לב של חברת הסלולאר: על פני הדברים אין לה עניין אם תדבר או לא. יש לה עניין בתשלום, ולא בניצול זמן האוויר. עם זאת, כדי להביע דעה ברורה יותר יש לראות את ההסכם.

ברק

תודה על המענה המהיר, העליתי את הנספח לרשת והקפתי את הסעיף הרלוונטי באדום (בלינק מטה), מה דעתך? תודה. https://www.yousendit.com/download/WFJYRE9sUnI4NVUxZXNUQw

אסף שילה, עו"ד

הצגת רק דף אחד מההסכם. זה לא מספיק. אני צריך לראות את כולו. שלח לי במייל, בבקשה.

ברק

בעקבות שליחת מכתב תלונה למחלקת פניות הציבור בחברה, חזר אלי כעת נציג שהתנצל על ההתנהלות והגביה המיותרת והבטיח לזכות אותי. סיכמתי אתו שאקבל את הסיכום בכתב כולל מכתב זיכוי. תודה על הסיוע המהיר והמועיל. ברק.

שלום, מה השאלה המשפטית שלך?
close the form שליחה
חזרה לפורום התנהלות צרכנים מול חברות תקשורת