תיקון טלפון בזמן אחריות - פורום תביעות סלולר

שאלה חדשה
  • איתן מזרחי

    נשלח ע"יאיתן מזרחי 08:44, 15 במאי 2014

    רכשתי טלפון בחברת KSP ואחרי כ- 6-8 חודשים התחילה מעין התנתקות של הזכוכית וקילוף בצבע בחלקו העליון של המכשיר. ניגשתי אליהם ונאמר לי שהקילוף בצבע הוא באשמתי בשל שימוש לא נכון (הם טוענים שלמכשיר יש סימני מכות ושפשופים ובשל כך נגרם הקילוף בצבע). בהתייעצות שלי עם מספר אנשים שעובדים בתחום נאמר לי שזה פגם בחומרה של המכשיר !. בנוסף מכיוון שעשיתי עדכון גירסה התבטלה לי האחריות למכשיר. פניתי אל שירות הלקוחות של החברה באמצעות המייל והבהרתי כי השינוי שעשיתי הינו של התוכנה בלבד ואין לו כל קשר לחומרה של המכשיר שהינה הבעיה. הוצא לי להעביר את המכשיר אליהם לבדיקת ההנהלה. האם במקרה ויאמר לי כי לא ניתן לתקנו במסגרת אחריות ו/או עלי לשלם על תיקון האם אני יכול לגשת לתביעות קטנות ? האם קיים סיכוי שיפסקו לי הוצאות לטובתם במידה ואפסיד ?

    השב
  • מנהל הפורום:עו"ד נבו למפל

    עו"ד נבו למפל,מנהל הפורום

    13:52, 20 במאי 2014

    שלום רב
    לאור ובהתאם לכתוב נראה כי תזקק להוכיח ברור כי בעיה שנוצרה בחומרה אינה קשורה לשימוש שעתית לאורך החודשים. הוכחה שכזו לרוב, קשה.
    שנית, לאור הכתוב אין לך אחריות כי עדכנת את הגרסה. לגבי טענה זו יתכן כיע הצדק איתך מאחר ושינוי התוכנה אינו שינוי חומרה אולם יש לבחון את תנאי ההסכם בינך לבין החברה בכדי לבחון מה כתוב לגבי אחריות במקרה של שדרוג.
    משכך,צר לי אולם לאור הכתוב איני משוכנע כי קיימות עילות מבוססות מספיק להגשת תביעה.
    המלצתי הינה כי תנסה לפתור את הסכסוך באמצעות שיח עם החברה.
    בהצלחה.

    תגובה

שוק הסלולר הישראלי חווה שינויים משמעותיים בתקופה האחרונה אשר מתבטאים הן בהצטרפותן של חברות סלולר נוספות המתחרות על ליבו וכיסו של הצרכן והן ברפורמות חדשות אשר מקלות על הצרכן בהתנהלותו אל מול חברת הסלולר.

יחד עם זאת, צרכנים רבים חווים סכסוכים עם חברות הסלולר הפוגעים בשגרת יומם ובכיסם.