תיקון טלפון בזמן אחריות - פורום תביעות סלולר

שאלה חדשה
  • איתן מזרחי

    נשלח ע"יאיתן מזרחי 08:44, 15 במאי 2014

    רכשתי טלפון בחברת KSP ואחרי כ- 6-8 חודשים התחילה מעין התנתקות של הזכוכית וקילוף בצבע בחלקו העליון של המכשיר. ניגשתי אליהם ונאמר לי שהקילוף בצבע הוא באשמתי בשל שימוש לא נכון (הם טוענים שלמכשיר יש סימני מכות ושפשופים ובשל כך נגרם הקילוף בצבע). בהתייעצות שלי עם מספר אנשים שעובדים בתחום נאמר לי שזה פגם בחומרה של המכשיר !. בנוסף מכיוון שעשיתי עדכון גירסה התבטלה לי האחריות למכשיר. פניתי אל שירות הלקוחות של החברה באמצעות המייל והבהרתי כי השינוי שעשיתי הינו של התוכנה בלבד ואין לו כל קשר לחומרה של המכשיר שהינה הבעיה. הוצא לי להעביר את המכשיר אליהם לבדיקת ההנהלה. האם במקרה ויאמר לי כי לא ניתן לתקנו במסגרת אחריות ו/או עלי לשלם על תיקון האם אני יכול לגשת לתביעות קטנות ? האם קיים סיכוי שיפסקו לי הוצאות לטובתם במידה ואפסיד ?

    השב
  • מנהל הפורום:עו"ד נבו למפל

    עו"ד נבו למפל,מנהל הפורום

    13:52, 20 במאי 2014

    שלום רב
    לאור ובהתאם לכתוב נראה כי תזקק להוכיח ברור כי בעיה שנוצרה בחומרה אינה קשורה לשימוש שעתית לאורך החודשים. הוכחה שכזו לרוב, קשה.
    שנית, לאור הכתוב אין לך אחריות כי עדכנת את הגרסה. לגבי טענה זו יתכן כיע הצדק איתך מאחר ושינוי התוכנה אינו שינוי חומרה אולם יש לבחון את תנאי ההסכם בינך לבין החברה בכדי לבחון מה כתוב לגבי אחריות במקרה של שדרוג.
    משכך,צר לי אולם לאור הכתוב איני משוכנע כי קיימות עילות מבוססות מספיק להגשת תביעה.
    המלצתי הינה כי תנסה לפתור את הסכסוך באמצעות שיח עם החברה.
    בהצלחה.

    תגובה
מנהל הפורום:עו"ד נבו למפל

מנהל הפורום: עו"ד נבו למפל

מייסד ושותף במשרד עורכי הדין למפל, ניסקי ושות' המתמחה בתחום התקשרות ודיני הסלולר. עו"ד למפל הינו בעל
למידע נוסף

077-9971233 חיוג
הודעה

שוק הסלולר הישראלי חווה שינויים משמעותיים בתקופה האחרונה אשר מתבטאים הן בהצטרפותן של חברות סלולר נוספות המתחרות על ליבו וכיסו של הצרכן והן ברפורמות חדשות אשר מקלות על הצרכן בהתנהלותו אל מול חברת הסלולר.

יחד עם זאת, צרכנים רבים חווים סכסוכים עם חברות הסלולר הפוגעים בשגרת יומם ובכיסם.