open the search panel
close the search panel חפש

עורכי דין לפי תחום

    פורומים

      לדעת יותר - מדריכים משפטיים

        משרדי עורכי דין

          • 15 במאי 2014

            סלקום לא מתקנים לי את המכשיר

            שלום רב,
            יש לי מקרה דומה להדס כאן בפורום.
            יש לי תכנית של התעשיה האוירית הכוללת ביטוח. שלחנו בעלי ואני את הטלפונים לתיקון (לאחר שנתיים שאנחנו איתם ) והם תקנו לנו רק את שלי ואת של בעלי השאירו כך בטענה שאין אפשרות לתקן את המכשיר. והציעו לי לשלם 500 שקלים בכדי לקבל אותו מכשיר אך מחודש.
            האם יש לי קייס ללכת לתביעות קטנות איתם? לכל הסיפור הזה יש לצרף כשל בשירות העברנו את הפלאפון לתיקון דרך דינמיקה והם לא נתנו לנו פלאפונים חלופיים כי לא היה להם..יצרנו קשר לברר מדוע לא תיקנו את הפלאפון ונציגת דינמיקה הפנתה לסלקום סלקום לדינמיקה..רק לאחר המתנה של שעה וחצי על הקו ודרישת מנהל הסבירו לי שאין אפשרות לתקן.
            הייתכן מצב כזה? הרי יש לי ביטוח..
            אשמח לתשובה
            שירו.

            15 במאי 2014
          • 20 במאי 2014

            סלקום לא מתקנים לי את המכשיר

            שלום ישרן
            לאור הכתוב ובמידה ויש לכם ביטוח הרי שכלל, חובת החברה לתקן את המכשיר, יחד עם זאת, יש לבחון את תנאי ההתקשרות בינכם. דהיינו,מה תנאי ההסכם במידה ומכשיר לא ניתן לתיקון והאם סכום של 500 ש"ח תואם את תנאי ההסכם.
            כמו כן, העובדה שנאלצת לחכות שעה וחצי בשיחה עם נציגי החברה אינה תקינה. המלצתי לגבי כך כי תפני אל החברה בדואר רשום עם אישור מסירה, פרטי את טענותיך ובכלל זה את המתנתך לאורך שעה וחצי בשיחה עם נציגי החברה.
            בהצלחה

            20 במאי 2014
          שלום, מה השאלה המשפטית שלך?
          close the form