חיוב מוגזם וזיכוי חלקי בחשבונית 3 פעמים ברצף - פורום תביעות סלולר

שאלה חדשה
  • אבי חמלדזה

    נשלח ע"יאבי חמלדזה 16:01, 15 ביוני 2014

    שלום רב . לפני חודשיים חברת סלקום חייבה את החשבון שלי ב7,000 שקל כאשר הגעתי לסניף לברר את פשר הדבר הובהר לי שבגלל טעות במחשב החבילה של השיחות לחול לא עודכנה . הם זיכו אותי בהפרש אחרי 3 שבועות . לפני חודש קרה את אותו הדבר בדיוק שוב חייבו וזיכו החודש הזה הגעתי לסניף לפני שהחשבונית נסגרה כדי לוודא שלא יקרה פעם שלישית . להפתעתי גיליתי שהחשבון עומד כרגע על 9.000 שקל וזה עוד לפני שהחשבונית נסגרה . טיפל בי אחד האחראי משמרת והבטיח שהחיוב היה ללא תקלות . כמה ימים אחרי הביקור סלקום הפקידו בחשבון הבנק שלי 6.000 שקל ואז חייבו אותי ב10.000 שקל . כך שיוצא שהחשבון שלי חוייב ב4.000 שקל ולא ב400 כמו שצריך . האם יש לי עילה לתביעה נגדם ? כי החשבון שלי נכנס למינוס הבנק חייב עמלות וריביות על זה טרטור ופספוס יום עבודה כדי להגיע לסניף אשמח לתגובה. תודה מראש

    השב
  • מנהל הפורום:עו"ד נבו למפל

    עו"ד נבו למפל,מנהל הפורום

    10:11, 22 ביוני 2014

    שלום אבי
    לאור הכתוב נראה כי הצדק איתך.
    המלצתי הינה כי תפנה ראשית במכתב בדואר רשום עם אישור מסירה לחברת הסלולר, העלה טענותיך כפי שכתבת בשאלתך. ביכולתך לדרוש את החזר הכספים שנגבו ממך שלא בצדק, לדעתך, על ידי חברת הסלולר.
    במידה ותגובתה של חברת הסלולר לא תהא לשביעת רצונך, ביכולתך לפנות לבית המשפט לתביעות קטנות.
    בהצלחה

    תגובה

שוק הסלולר הישראלי חווה שינויים משמעותיים בתקופה האחרונה אשר מתבטאים הן בהצטרפותן של חברות סלולר נוספות המתחרות על ליבו וכיסו של הצרכן והן ברפורמות חדשות אשר מקלות על הצרכן בהתנהלותו אל מול חברת הסלולר.

יחד עם זאת, צרכנים רבים חווים סכסוכים עם חברות הסלולר הפוגעים בשגרת יומם ובכיסם.