• 26 ביוני 2014

    חולון

    סמסונג תביעה
    מכשיר הגלקסי s4 אשר נרכש לבתי בינואר השנה עשה לה בעיות מרגע הקניה: אחוזי הטעינה שהיו 100% נעלמו והגיעו ל0% לאחר 4 שעות , הגענו לסמסונג ת"א אשר אמרו הסוללה מנופחת והחליפו לה סוללה, לאחר מכן שוב אותה בעיה והפעם ביקשו בחברה שנשאיר את הטלפון לתיקון , השארנו ונאמר לנו שהחליפו לה את המגעים של הטעינה וכן את הסוללה שלא היתה נפוחה, עוד נטען על ידי החברה כי המכשיר היה שרוט (לאחר שהגיעה מתיקון) למרות שזה מכשיר חדש ומוגן היטב, כעת נוצרה לנו בעיה חדשה: בתי משחקת משחקים עם המכשיר והמסך מתחמם חם אש מה לעשות? דיברתי עם נציג שאמר לי לכי לחברה בת"א אך עוד פעם ילקח הטלפון לתיקון? האם קניתי מכשיר פגום? מה לעשות? חלפו בקושי 5 חודשים.
    תודה

    26 ביוני 2014
  • 7 ביולי 2014

    חולון

    שלום גל
    לאור הכתוב המלצתי הינה כי תפני אל החברה בדרישה לקבל מכשיר חדש לאור כך שהמכשיר, לאור הכתוב, סובל מפגמים .
    את המכתב תשלחי בדואר רשום עם אישור מסירה לפניות הציבור של החברה.

    בברכה

    7 ביולי 2014
שלום, מה השאלה המשפטית שלך?