אי נתן אחריות יצרן אפל בסלקום - פורום תביעות סלולר

שאלה חדשה
  • דינו סולומון

    נשלח ע"ידינו סולומון 10:07, 9 ביולי 2014

    שלום, לפני שנה קניתי מרשת דיינמיקה אייפון 5 עם גב"ט זיכרון והכול עבד עד 12.06 השנה המכשיר שבק חיים ולאהיגיב בשום אופן וצורה למזלי אחריות היצרן היתה אמורה ליגמר ב 18.06.14 ניגשתי לדיינמיכה והם שלחו אותי ל אי דיגיטל שם בדקו במאגר של אפל וכיוונו אותי לסלקום המשווק המורשה והנותן אחריות של המכשיר שלי. וזאת לפי מס' הסריאלי של המכשיר מסרתי את המכשיר למרכז השרות בנתניה ב 12.06 ואמרו לי לחזור .17.06 חזרתי למרכז שרות ו..המכשיר לא היגיע ממעבדה. ניסו להתקשר לבדוק אבל מה ללא הצלחה למוחורת התקשרתי ל*123 ונאמר ההמכשיר הוכרז כטוטאל לוס ודחו את המסירה של מכשיר חדש ב 24.06 ב 23 בערר הודיו שדוחים ל 01.07 ב 30.06 בערב הודיו שאין להם פיתרון ודוחים ב 08.07 ב07.07 הפעם בבוקר הודיעו שדוחים ל ....20.07 לאחר בירורים וסיפורים הזבירו שכרגע אין להם פיתרון ומחקים לחידוש מלאי מאפל ולא יכולים להתחייב לשום תאריך יד. מה אני אמור לעשות (מלבד להמתין לטובות מסלקום) ? במקרים כאלה לא היו צריכים לתתלי מכשיר שווה ערך או יותר לפי כתב אחריות של אפל ? או עם גם זה לא ניתן להחזיר לי את סכום הרכישה ? גם זה לפי מה שכתוב לכתב אחריות של אפל אני פשוט חסר אונים דינו

    השב
  • מנהל הפורום:עו"ד נבו למפל

    עו"ד נבו למפל ,מנהל הפורום

    16:41, 16 ביולי 2014

    שלום
    המלצתי הינה כי תפנה בכתב בדואר רשום עם אישור מסירה לחברת הסלולר והעלה את השתלשלות העניינים כפי שפירטת, את טענותיך.
    ביכולתך לדרוש את קיום ההסכם באמצעות מתן מכשיר וכו' וכן פיצוי עבור השבועות הארוכים שציינת לעיל, בהם לא הוחזר לך המכשיר.
    בהצלחה.

    תגובה
מנהל הפורום:עו"ד נבו למפל

מנהל הפורום: עו"ד נבו למפל

מייסד ושותף במשרד עורכי הדין למפל, ניסקי ושות' המתמחה בתחום התקשרות ודיני הסלולר. עו"ד למפל הינו בעל
למידע נוסף

077-9971233 חיוג
הודעה

שוק הסלולר הישראלי חווה שינויים משמעותיים בתקופה האחרונה אשר מתבטאים הן בהצטרפותן של חברות סלולר נוספות המתחרות על ליבו וכיסו של הצרכן והן ברפורמות חדשות אשר מקלות על הצרכן בהתנהלותו אל מול חברת הסלולר.

יחד עם זאת, צרכנים רבים חווים סכסוכים עם חברות הסלולר הפוגעים בשגרת יומם ובכיסם.