חברת סלדון ביטוח למכשיר - פורום תביעות סלולר

  • פליקס דמרי

    נשלח ע"יפליקס דמרי 08:57, 11 בספטמבר 2014

    שלום, רציתי לקבל ייעוץ לגבי מקרה שקרה לי עם חברת סלדון מערכות בחודש שעבר (אוגוסט) שלחתי את המכשיר שלי מסוג גלקסי 4 לתיקון ולאחר כמה ימים ב18/8 קיבלתי את המכשיר מתיקון אני לא אספתי אותו בעצמי מהעמדה אלה גיסי מפני שעבדתי עד מאוחר שהגעתי הביתה גיליתי שהמכשיר חזר ללא כל תיקון ובנוסף לזאת ישנם כמה מכות ושברים שלא היו בזמן שמסרתי אותו לאחר יומיים התקשרתי לחברה להודיע על זאת ואחת מהנציגות אמרה לי לשלוח את המכשיר לתיקון חוזר ולציין שהמכשיר חזר עם מכות ויתקנו אותו ללא עלות אני מסרתי אותו ב3/9 מפני שלא הייתה לי אפשרות אחרת אבל באותו היום גם יצרתי קשר עם החברה על מנת לברר שעדיין לא יחייבו אותי על התיקון וגם בשיחה זאת הנציגה אמרה לי שאני לא אחוייב והמכשיר יתוקן מסרתי את המכשיר לתיקון באותו היום ומאז אני בבלאגן עם החברה כל יום מתקשר אלי נציג אחר ואומר לי שפעם אני צריך לשלם ופעם לא ביקשתי שלא יתקנו את המכשיר אבל אני רוצה את השיחות המוקלטות על מנת להגיש נגדם תביעה הם לא מוכנים למסור לי שום שיחה ללא צו בית משפט מה עליי לעשות אודה מאוד אם תוכל ליצור איתי קשר טלפוני על מנת שאסביר לך יותר בבירור את המקרה תודה מראש ויום טוב

  • מנהל הפורום:עו"ד נבו למפל

    עו"ד נבו למפל ,מנהל הפורום

    14:47, 16 בספטמבר 2014

    שלום רב,
    לאור הכתוב נראה כי הינך יכול לבחון הגשת תביעה קטנה. אציין כי במקביל להגשת התביעה, ניתן להגיש לבית המשפט בקשה כי הצד השני ימסור את ההקלטות.
    בהצלחה.

מנהל הפורום:עו"ד נבו למפל

מנהל הפורום: עו"ד נבו למפל

מייסד ושותף במשרד עורכי הדין למפל, ניסקי ושות' המתמחה בתחום התקשרות ודיני הסלולר. עו"ד למפל הינו בעל
למידע נוסף

077-9971233 חיוג
הודעה

שוק הסלולר הישראלי חווה שינויים משמעותיים בתקופה האחרונה אשר מתבטאים הן בהצטרפותן של חברות סלולר נוספות המתחרות על ליבו וכיסו של הצרכן והן ברפורמות חדשות אשר מקלות על הצרכן בהתנהלותו אל מול חברת הסלולר.

יחד עם זאת, צרכנים רבים חווים סכסוכים עם חברות הסלולר הפוגעים בשגרת יומם ובכיסם.