קורוזיה בתקופת אחריות - פורום תביעות סלולר

שאלה חדשה
  • יוחנן ארז

    נשלח ע"ייוחנן ארז 02:36, 30 בספטמבר 2014

    רכשנו מכשיר LG G2 מחברת ELINE. אחרי חודשיים וחצי מסך המגע הפסיק לפעול והמכישר תקוע. המכשיר הוחזר לחברה במסגרת אחריות של שנה. בדיקת טכנאי החברה העלתה לטענתה שיש קורוזיה והם מאשימים אותנו שהמכשיר נרטב והתקלה באשמתנו ולא מכבדים את האחריות. אנחנו בטוחים ב-100% שלא היה ולא נברא, המכשיר נשמר בצורה קפדנית, מסך המגע התחיל לעשות בעיות זמן קצר אחרי שהמכשיר נרכש ובסוף הושבת לגמרי. הם טוענים שמספיק שטכנאי שלהם ראה קורוזיה על מנת לקבוע שלא נעשה שימוש נכון במכשיר. האם נטל ההוכחה לא על החברה?

    השב
  • מנהל הפורום:עו"ד נבו למפל

    עו"ד נבו למפל,מנהל הפורום

    11:42, 30 בספטמבר 2014

    שלום
    ככלל, ככל שהמכשיר מצוי בידי הרוכש זמן רב יותר, אזי הוא יתקשה להוכיח כי המכשיר התקלקל שלא עקב פעולתו.
    יחד עם זאת, טענת החברה הינה כי המכשיר סובל מקורוזיה. ביכולתכם לבקש את אישור המעבדה ולבחון את הכתוב בו.
    כמו כן ביכולתכם לבחון את הבעיה במכשיר במעבדה אחרת.
    בהצלחה.

    תגובה
מנהל הפורום:עו"ד נבו למפל

מנהל הפורום: עו"ד נבו למפל

מייסד ושותף במשרד עורכי הדין למפל, ניסקי ושות' המתמחה בתחום התקשרות ודיני הסלולר. עו"ד למפל הינו בעל
למידע נוסף

077-9971233 חיוג
הודעה

שוק הסלולר הישראלי חווה שינויים משמעותיים בתקופה האחרונה אשר מתבטאים הן בהצטרפותן של חברות סלולר נוספות המתחרות על ליבו וכיסו של הצרכן והן ברפורמות חדשות אשר מקלות על הצרכן בהתנהלותו אל מול חברת הסלולר.

יחד עם זאת, צרכנים רבים חווים סכסוכים עם חברות הסלולר הפוגעים בשגרת יומם ובכיסם.