המשך חיוב של חברת סלולר לאחר ניוד - פורום תביעות סלולר

שאלה חדשה
  • רועי

    נשלח ע"ירועי 11:39, 4 בנובמבר 2014

    שלום, אני הייתי מנוי של חברת אורנג' מספר שנים. לפני כשנתיים ניידתי את המספר לחברה אחרת. יש לציין שאין לי שום חובות לחברת אורנג'. היום גיליתי שחברת אורנג' עדיין מחייבת אותי על DATA מדי חודש, מה שנמשך כבר כשנתיים!! וכל זאת מבלי לומר לי כלל שאני עדיין משלם. לאחר שפניתי אליהם עם התלונה, נאמר לי מהם שזה שאני עושה ניוד לא אומר שאמרתי להם לנתק אותי מהשירות.... כמובן שלא נענו לכל בקשה להחזר כספי. האם יש כאן עילה לתביעה? תודה, רועי

    השב
  • מנהל הפורום:עו"ד נבו למפל

    עו"ד נבו למפל ,מנהל הפורום

    12:34, 5 בנובמבר 2014

    שלום רב,
    איני מכיר את נסיבות המקרה אולם המלצתי הינה כי בכדי לבאר את מצב העניינים תשלח מכתב בדואר רשום אל החברה והעלה טענותיך.
    ככלל חברת סלולר מחוייבת לענות על מכתב טענותיך.
    בהצלחה.

    תגובה
  • 12:40, 27 בנובמבר 2014

    הי, רק עכשיו ראיתי ההודעה שלך. יש מה לעשות, אם תרצה קצת עזרה תתקשר 054-5709713 מיקי

    תגובה
מנהל הפורום:עו"ד נבו למפל

מנהל הפורום: עו"ד נבו למפל

מייסד ושותף במשרד עורכי הדין למפל, ניסקי ושות' המתמחה בתחום התקשרות ודיני הסלולר. עו"ד למפל הינו בעל
למידע נוסף

077-9971233 חיוג
הודעה

שוק הסלולר הישראלי חווה שינויים משמעותיים בתקופה האחרונה אשר מתבטאים הן בהצטרפותן של חברות סלולר נוספות המתחרות על ליבו וכיסו של הצרכן והן ברפורמות חדשות אשר מקלות על הצרכן בהתנהלותו אל מול חברת הסלולר.

יחד עם זאת, צרכנים רבים חווים סכסוכים עם חברות הסלולר הפוגעים בשגרת יומם ובכיסם.