open the search panel
close the search panel חפש

עורכי דין לפי תחום

    פורומים

      לדעת יותר - מדריכים משפטיים

        משרדי עורכי דין

          • 11 בנובמבר 2014

            התקשרתי לחברת סלולר, היה אפשרות להשאיר מס׳ שיחזרו אלי, ולא חזרו של ה-

            התקשרתי בשעת ערב לחברת סלולר בה אני חבר, היה אפשרות ללחוץ על מקש מסויים כדי שיחזרו אלי ברגע שנציג מתפנה, חיכתי ביום למחרת בערך כ-6 שעות מרגע שהחברה מתחילה לעבוד, ולא חזרו אלי, לאחר שראיתי שלא חוזרים אלי, החלטתי להתקשר שוב בעצמי ולהמתין עד שיענו לי ישירות.
            רציתי לדעת מה עם החוק של ה-3 שעות שצריכים לחזור אלי,
            האם יש מה ללכת לתביעות קטנות ולהגיש תביעה?
            תודה רבה מראש לעונים.

            11 בנובמבר 2014
          • 16 בנובמבר 2014

            התקשרתי לחברת סלולר, היה אפשרות להשאיר מס׳ שיחזרו אלי, ולא חזרו של ה-

            שלום רב,
            המלצתי הינה כי תפנה במכתב בדואר רשום אל החברה והעלה טענותיך בדבר המתנתך לאורך שעות רבות ללא מענה, כפי שכתבת.
            ככלל, חברת סלולר מחויבת למענה למכתב טענות של לקוח.

            בהצלחה.

            16 בנובמבר 2014
          שלום, מה השאלה המשפטית שלך?
          close the form