העלמת מידע מהלקוח וחיוב מופרז ע"י סלקום - פורום תביעות סלולר

שאלה חדשה
  • איתי ארליך

    נשלח ע"יאיתי ארליך 12:45, 5 בינואר 2015

    הי, כאן מטה הסיפור שלי - מה אני עושה עכשיו? בסוף חודש אוקטובר פניתי טלפונית לשירות הלקוחות של חברת סלקום בכדי להתחבר לחבילת חו"ל בכדי שעלויות הסלולר שלי בזמן שהייה בחו"ל לא יהייו גבוהות. נאמר לי כי הצטרפתי לחבילת חו"ל אשר כוללת שיחות מוזלות לארץ אך לא נאמר לי מה הן העלויות של שיחות מקומיות בחו"ל וגם לא נאמר לי ששיחות מקומיות כרוחות בעלויות גבוהות. לאחר חזרתי מחו"ל קיבלתי 2 חשבוניות חודשיות מופרזות (מצ"ב) ע"ס של מעל ל-3,000 ש"ח (סכום מופרז זה נובע מחיוב שיחות מקומיות בעלות של 30 ש"ח/דקה או חלק ממנה - נתון שלעולם לא נאמר לי כשהצטרפתי לחבילת חו"ל ה"מוזלת"). לאחר קבלת החיובים התקשרתי לחברת סלקום בכדי לבדוק את העניין ונאמר לי שהם לא מוכנים לזכות מכיוון שנאמר לי שחבילת חו"ל היא לשיחות לארץ וכי הם לא חייבים לאמר מה העלות של שיחות מקומיות בחבילה זו מכיוון שלא שאלתי.

    השב
  • מנהל הפורום:עו"ד נבו למפל

    עו"ד נבו למפל,מנהל הפורום

    17:26, 7 בינואר 2015

    שלום רב
    לאור הכתוב המלצתי הינה כי תפנה במכתב בדואר רשום אל החברה, פרט את השתלשלות העניינים ואת העובדה כי לא עודכנת לגבי פרטים משמעותיים ומהותיים בהסכם.
    במידה ותגובתה של החברה לא תהא לשביעות רצונך ביכולתך לשקול פנייה אל בית המשפט לתביעות קטנות.
    בהצלחה.

    תגובה
  • 16:13, 11 בינואר 2015

    תודה עו"ד נבו!
    בינתיים הגשתי 2 תלונות, אחת לאמון הציבור והשנייה למועצה הישראלית לצרכנות.
    מקווה שזה יעזור...

    תגובה
מנהל הפורום:עו"ד נבו למפל

מנהל הפורום: עו"ד נבו למפל

מייסד ושותף במשרד עורכי הדין למפל, ניסקי ושות' המתמחה בתחום התקשרות ודיני הסלולר. עו"ד למפל הינו בעל
למידע נוסף

077-9971233 חיוג
הודעה

שוק הסלולר הישראלי חווה שינויים משמעותיים בתקופה האחרונה אשר מתבטאים הן בהצטרפותן של חברות סלולר נוספות המתחרות על ליבו וכיסו של הצרכן והן ברפורמות חדשות אשר מקלות על הצרכן בהתנהלותו אל מול חברת הסלולר.

יחד עם זאת, צרכנים רבים חווים סכסוכים עם חברות הסלולר הפוגעים בשגרת יומם ובכיסם.