• 25 בינואר 2015

    הטעייה בקניית סלולר

    שלום, לפני כחודש רכשתי מכשיר lg g2 מחנות סלולר בכרכור.

    1. בזמן הקנייה המכשיר שאותו רכשתי הוא דגם d800- דגם שמסתבר כלל אינו מתאים לרשתות הסלולר בארץ מבחינת תדרים. כששאלתי מדוע זה לא הדגם שמפורסם בכל החנויות בארץ (דגם d802) אמר לי בעל החנות כי הדגם שאני רוכש הוא בעל 32 GB ולכן זה הדגם הרלוונטי. כשהגעתי לביתי הסתבר לי שזהו בכלל דגם אמריקאי וכמובן שהוא ללא אחריות יבואן כפי שהובטח לי במעמד בקנייה ואף בשיחה קודמת לקניה.
    2. הדגם שאותו רכשתי כלל אינו תומך בתדרים של דור 3. ניתן אמנם לגלוש בנייד בדור 4 אך בחברת אורנג אין כיסוי לדגם זה מה שגורם לבעיות גלישה קשות.
    3. עוד באותו הערב שבתי לחנות וביקשתי להחזיר את המכשיר. הבעלים טען כי הוא מוריד לי 300 ש"ח בגין השימוש!!! סירבתי כמובן. לאחר דין ודברים עם הבעלים הבנתי שבעצם "אכלתי אותה".
    4. מאז שבתי לחנות שוב והבעלים מסרב להחזיר לי את כספי.

    אשמח לדעתך, מה עלי לעשות?

    25 בינואר 2015
  • מנהל הפורום עו"ד נבו למפל 8 בפברואר 2015

    הטעייה בקניית סלולר

    שלום רב
    לאור הכתוב, במידה וסוכמו במעמד ההתקשרות סיכומים שלא חלו בפועל אזי אכן יש לבחון את טענותיך.
    כמו כן, לאור ובהתאם לכתוב, בהתאם לחוק המכר המוצר שקיבלת אינו מתאים בדרישותיו לזה שהובטח לך ושבו ניתן לעשות שימוש סביר.
    משכך, המלצתי הינה כי תפנה בכתב אל החנות והעלה טענותיך. לאור הכתוב נראה כי ביכולתך לבקש את ביטול העסקה. במידה ותגובתה של החנות לא תהא לשביעות רצונך ביכולתך לבחון פנייה אל בית המשפט לתביעות קטנות.
    בהצלחה

    8 בפברואר 2015
שלום, מה השאלה המשפטית שלך?