קורבן לחברת 012 מובייל, שיחות לחול שלא בוצעו - פורום תביעות סלולר

שאלה חדשה
  • נטלי ביטון

    נשלח ע"ינטלי ביטון 08:52, 15 במרץ 2015

    שלום, שמי נטלי. אני ובעלי פונים אל משרדכם מתוך ייאוש וחוסר אונים. אני ובעלי הצטרפנו לפני כיותר מחודשיים לחברת סלולר 012mobile כ-2 מנויים במחיר מוזל. בחשבונית השנייה,להפתעתנו, החשבון היה גבוה מהרגיל. התקשרתי כדי לברר פירוט המחיר והנציגה הסבירה לי שהחשבון הגבוה הוא חיוב בגין שיחות מישראל לחו"ל מהמנוי של בעלי והנציגה אף אמרה לי לברר מול בעלי ולבדוק שיחותיו אם אכן בוצעו שכן לא בטוחה ואף המצב היה מבייש לשמוע מנציגת החברה שיש "לחקור" את בעלי . כמובן שזו לא פעם ראשונה בה אני ובעלי מנויים בחברות סלולר, ובחיים לא נתקלנו בסיטואציה כזו, ובשל כך נדהמנו מהמצב. ביקשתי לקבל פירוט השיחות והחשבוניות ואכן במסמך יש כל הפרטים כמו התאריכים, שעות ההתקשרות וכן המספר הקבוע הנמצא ברומניה ורשום כאתר הכרויות, מיותר לציין שאין איש מחו"ל שאנו מכירים ובטח לא מרומניה. אני ובעלי נשואים מזה חצי שנה, והמצב הנל גרם בינינו לסכסוכים קשים ועוגמת נפש, ומפה מתחילה הבעיה, אני ובעלי הכחשנו את התהליך מול הנציגים השונים של החברה, אין לנו מושג מי ביצע ואיך קרה , ושוב יש לציין ששמעתי בעבר מכמה קרובי משפחה וחברים שגם חויבו באותו אופן ולא ביצעו את השיחות הללו, גם קראתי בכתבות שונות על לקוחות ש"נפלו" בפח הזה והחליטו לתבוע את החברה לאחר שאלה הפנו להם את הגב. מרגע קבלת הבשורה הרעה, שוחחתי עם נציגת החברה בצ'אט, שם נאמר לי שהבעיה הועברה למחלקת "בירורים" ותוך זמן אקבל תשובה. אני ובעלי מחכים וכמובן מבררים ומקבלים בכל פנייה את אותה התשובה- "יחזרו אליכם ברגע שתהיה תשובה". בחודש שלאחר מכן, אני ובעלי החלטנו להתנייד לחברה אחרת בכדי שלא יחייבו אותנו בדברים שלא ביצענו. ושוב החודש קיבלנו חשבון גבוה מהרגיל, וכן, שוב בגין שיחות לחו"ל מהמנוי של בעלי, וכרגיל, מופתעים שכן אנחנו לא ביצענו את השיחות הללו. לאחר יותר מחודשיים של המתנה לתשובה, פניתי למחלקת פניות הציבור באותה החברה, ולפתע, פתאום, לאחר חודשיים ארוכים, הנציגה אמרה לי שהיא אישית פנתה למי שטיפל בנושא ויש תשובה, כל מה שקיבלתי זו אותה קלטת מתנגנת עם פירוט החיובים ולבסוף - החברה לא תזכה אותנו. אנחנו מרגישים חסרי אונים לחלוטין למרות שציינו מול החברה חד משמעית שאנחנו יכולים לעמוד בכל בדיקה שתידרש בכדי להוכיח ולזכות אותנו מה"אשמה". את עוגמת הנפש שנגרמה ביני לבין בעלי בגלל המצב אי אפשר לתקן , רק מבקשים לקבל את הזיכוי על אותם חיובים. במשך יותר מחודשיים אנחנו רודפים אחרי החברה, מנסים להסביר את עצמנו ולהכחיש את העניין, והחברה מצידה לא מוכנה לשמוע, ומפנה גב ללקוחות. מבקשים לקבל איזושהי סוג של עזרה, כי אנחנו מבינים שמול החברה לא נצליח לבד. אנחנו מעוניינים בבירור לתביעה. מספר הפלאפון שלי, נטלי ביטון- 050-4221616 מספר הפלאפון של בעלי, שי ביטון- 052-8237710. בתודה, נטלי

    השב
  • מנהל הפורום:עו"ד נבו למפל

    עו"ד נבו למפל,מנהל הפורום

    09:45, 24 במרץ 2015

    שלום רב,
    לאור הכתוב ביכולתכם לפנות ולהגיש תביעה לבית המשפט לתביעות קטנות לבירור טענותיכם.

    בברכה
    עו"ד נבו למפל

    תגובה

שוק הסלולר הישראלי חווה שינויים משמעותיים בתקופה האחרונה אשר מתבטאים הן בהצטרפותן של חברות סלולר נוספות המתחרות על ליבו וכיסו של הצרכן והן ברפורמות חדשות אשר מקלות על הצרכן בהתנהלותו אל מול חברת הסלולר.

יחד עם זאת, צרכנים רבים חווים סכסוכים עם חברות הסלולר הפוגעים בשגרת יומם ובכיסם.