נגישות
לוגו אתר משפטי - הפורטל המשפטי לקהל הרחב
טלי

החזרת מכשיר לאחר יום

היי. קניתי שעון חכם באחת מעמדות הסלולר בקניון. כשהגעתי הבית והפעלתי אותו נוכחתי לדעת כי עלי לסנכרן את השעון עם טלפון סלולרי כמעט בכל דבר. את מכשיר הסלולר מכרתי. כך שכמעט לא ניתן להשתמש בשעון בלי שיהיה באופן קבוע מכשיר זמין. למחרת הגעתי כדי להחזיר ולקבל את כספי. נאמר לי שבגלל שפתחתי אין אפשרות החזרה. לא נאמר לי דבר כזה בזמן הרכישה. מה עושים? עלה לי יותר מ 2000 שח.

עו"ד נבו למפל

שלום רב, כשכתבת שלא נאמר לך דבר כזה בזמן הרכישה האם כוונתך הייתה לצורך בסנכרון השעון או לכך שנטען בפניך כי לאחר שפתחת את השעון אין אפשרות החזרה. במידה ולא ידעת עם הצורך בסנכרון אזי נראה כי ביכולתך לפנות אל החברה במכתב , לפרט את המקרה ואת העובדה כי לא עודכנת לגבי פעולות הסנכרון שנדרשות. נראה כי ניתן אף להפנות לחוק המכר לאור אי התאמת השעון לציפיותיך. בהצלחה. עו"ד נבו למפל

שלום, מה השאלה המשפטית שלך?
close the form שליחה
חזרה לפורום תביעות סלולר