• 8 ביוני 2015

    תביעת נגד סלקום

    אני כותב את השאלה הזאת בשביל חבר שלי

    אתמול הוא התקשר לסלקום על מנת להצטרף לשירותי הטלוויזיה שלהם והם אמרו לו שהם ישלחו לו טכנאי בסביבות השעה 16:15 בזמן שהוא יושב בבית ומחכה לטכנאי כבר הגיע השעה 17:20 והטכנאי עוד לא הגיע
    הוא התקשר אליהם לברר מה קורה והם אמרו לו שהוא מאחר בחצי שעה ושהם יכולים לשלוח לו טכנאי בסביבות 17:45 והוא אמר להם שהוא צריך להיות במקום אחר בשעה הזאת ושישלחו לו טכנאי למחר
    היום הוא דיבר איתם והם אמרו לו שהם מצטערים על האיחור ושהם מוכנים לפצות אותו ב- 50 ש"ח
    ושהיום בין השעות 16:00-18:00 וכמובן שהגיע כבר השעה 18:00 והטכנאי לא בא

    ברצוני לדעת האם יש פה עילה לתביעה בתודה מראש יאיר

    8 ביוני 2015
  • מנהל הפורום עו"ד נבו למפל 16 ביוני 2015

    תביעת נגד סלקום

    שלום רב,
    לאור האמור, נראה כי התנהלות החברה אינה תקינה.
    המלצתי הינה לפנות אל החברה במכתב בדואר רשום עם אישור מסירה ולהעלות את הטענות בדבר אי הגעת הטכנאי בשעה שנקבעה ואבדן זמן בהמתנה לו.
    ככלל, חברת סלולר מחוייבת לענות למכתבים מעין אלו.
    בהצלחה.

    16 ביוני 2015
שלום, מה השאלה המשפטית שלך?